Странице

среда, 22. април 2015.

Random questions tag-tag nasumičnih pitanja?

Hallo Leute♥


Ja, kao pametno dete, dosta dugo sam razmišljala koji bi trebalo da bude moj novi post i odlučila sam se (kao što i naslov kaže) za RANDOM QUESTIONS TAG. Nisam ubacila broj pitanja, možda ih bude 25, možda 50, ko će znati. :D Mislim da biste se smorili dok pročitate svih 50, pa ću skratiti malo. Uživajte!

P.S.:aAko se smorite i ne stignete dok kraja tag-a, obavezno mi ostavite komentar šta je ono u čemu smo twinz ;) ( mislim nije pod moranjem, ali bilo bi lepo :D )

LET'S GO!

1. Da li mi se sviđa sopstveni rukopis?

-Pa, zapravo sam zadovoljna. :)

2.  Ako bih bila neka druga osoba, da li bih se družila sa sobom?

-Mislim da bih, ali sve zavisi od interesovanja koje bih imala kao ta druga osoba.

3. Da li otpertlavam cipele kada ih izuvam?

-Sve zavisi od vrste cipela koje nosim. Ako su tip koji može da se izuje bez otpertlavanja, naravno da ću ih skinuti tako!

4. Da li mislim da sam jaka?

-Fizički baš i ne, ali psihički, barem smatram, veoma.




5. Šta trenutno slušam?

-Ako se misli na zvukove iz okoline, to bi bila serija "Bones", a ako se misli na muziku to bi bila playlista koju možete pogledati OVDE.

Spisak pesama:
Avicii-The Nights
Rudimental & Ed Sheeran-Bloodstream
Prayer in C Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz
Sia-Elastic heart
Madonna-Living for love
Pitbull-Fireball
Natalie La Rose-Somebody
Avicii-The Days

6. Šta mi je na pozadini računara?

Moj životni moto inače. 

7.  Kakvo je vreme u ovom trenutku?

-Pa prošla je ponoć već davno, tako da jedino što mogu da vam kažem jeste da je vetrovito i veoma mračno.

8. U koliko sati sam se probudila jutros?

-U pola 7, zato što sam zaboravila da navučem zavese i sunce je, naravno, došlo do mog lica.

9. Kada sam  se poslednji put istuširala?

-Pre sat vremena.

10. Da li sam putovala u drugu zemlju?

-Jesam. Ako biste možda želeli da pročitate nešto o tim mestima, slobodno prokomentarišite.

11. Da li imam stoni računar ili laptop?

-I jedno i drugo.

12. Napiši nešto što planiraš danas da radiš?

-Bilo bi pametno da u skorije vreme legnem, jer kao što sam već rekla, ponoć je davno prošla.

13. Kada sam poslednji put plakala?

-Kod mene je ovo veoma česta pojava (previše emotivna osoba), ali za pravo čudo danas, tj, juče nisam ni jednom. Mislim da je to bilo za vikend.



14. Hamburger ili čizburger?

-Čizburger, ako mislite na onaj iz Meka.

15. Da li sam ikada učila celu noć?

-Zapravo i jesam. Ne ponosim se baš time, ali kada se mora, onda se mora. Uglavnom učim noću, ali mi se retko dešava da se to produži do svitanja.

16. Da li mogu da osetiš razliku između Pepsija i Kole?

-Ne volim da pijem ni jedno ni drugo.

17. Koliko ćeš godina napuniti ovog rođendana?

-16. (I'm scared.)



18. Koju knjigu trenutno čitaš? 

-Toni Parsons-Odlasci

19. Horori ili filmovi sa srećnim završetkom?

-Horore ne gledam, tako da su to filmovi sa srećnim završetkom.

20. Ko mi najviše nedostaje?

-Tata.

Na koji način je najbolje završiti ovakav tag? Jednim veoma čudnim pitanjem.

21. Da li imam sve krajnike?

-Ni jedan.

Zapravo me zanima kome su ova pitanja pala na pamet. :D

Ako bi neko imao možda želju da nastavi tradiciju sa ovim tagom neka bude slobodan da kopira pitanja:

1. Da li mi se sviđa sopstveni rukopis?

2.  Ako bih bila neka druga osoba, da li bih se družila sa sobom?

3. Da li otpertlavam cipele kada ih izuvam?

4. Da li mislim da sam jaka?

5. Šta trenutno slušam?

6. Šta mi je na pozadini računara?

7.  Kakvo je vreme u ovom trenutku?

8. U koliko sati sam se probudila jutros?

9. Kada sam  se poslednji put istuširala?

10. Da li sam putovala u drugu zemlju?

11. Da li imam stoni računar ili laptop?

12. Napiši nešto što planiraš danas da radiš?

13. Kada sam poslednji put plakala?

14. Hamburger ili čizburger?

15. Da li sam ikada učila celu noć?

16. Da li mogu da osetiš razliku između Pepsija i Kole?

17. Koliko ćeš godina napuniti ovog rođendana?

18. Koju knjigu trenutno čitaš?

19. Horori ili filmovi sa srećnim završetkom?

20. Ko mi najviše nedostaje?

21. Da li imam sve krajnike?

P.S.: Ovo je kombinacija više tagova.


V. 





Нема коментара:

Постави коментар