Странице

понедељак, 14. септембар 2015.

Neseser za hitne slučajeve

Hallo Leute♥

Pošto, evo već danas, ulazimo u treću nedelju škole, skoro smo se i navikli na nju. Škola se ponovo pretvara u naš drugi dom, neki prijatelji u braću i sestre, a neki profesori u druge roditelje. Naravno, udobnost naše kuće ništa ne može da zameni, pa zato u školi uvek mramo biti pripremljeni na sve. Šta ako padnem? Šta ako se isečem? Šta ako me zaboli glava? Šta ako su mi ruke toliko prljave da mi se gade (a u školi naravno ni sapuna ni tople vode)? Šta ako? Šta ako... Mogu u nedogled da postavljam ova pitanja, ali to neće biti potrbno jer sam za vas pripremila post koji će vam, barem se nadam, pomoći. U pitanju je "Neseser za hitne slučajeve" iliti "Emergency kit".☺(Da li je ovo upravo zvučalo kao neka reklama? O da, jeste..)


Ja ne krećem u školu a da nisam spakovala flašicu vode i ovaj neseser. Oni mi dođu kao neka vrsta udžbenika ili olovke bez kojih ne mogu da funkcionišem. Iako mi zauzimaju jedan deo torbe, nije mi žao jer su uvek tu kada mi zatrebaju. ^_^

Izgled mog nesesera trenutno ne možete videti na slikama (naravno, zaboravila sam da ga slikam..), ali mislim da to nije ni bitno, ja bih radije prešla na ono što se nalazi u njemu.^_^

Sadržaj nesesera sam podelila na tri dela: 

Prvi deo bih nazvala "Stay pretty" iliti deo za ulepšavanje. Pošto sam ja osoba koja obožava da isprobava razne frizure, da plete drugima razne pletenice, itd. uvek su mi potrebne razne gumice i šnalice, kao i četka. Mada, iako ne volite da radite takve stvari, uvek će postojati neko kome će gumica ili šnalica zatrebati.



Pored stvarčica za kosu, tu se uvek nađe barem jedan balzam za usne i štapići za uši. Balzam za usne uvek nosim, jer volim da mi usne budu mekane i da imaju neki prirodni sjaj, a štapići za uši su tu da bih mogla lako da popravim šminku ako se nešto razmaže. Nije da se ja nešto puno šminkam, možda jednom u dve nedelje, ali mi je draže kada su štapići uvek sa mnom. 


Drugi deo ne znam kako bih nazvala (možda vi imate neki predlog?), ali su u njemu uglavnom mirisne stvarčice, koje obožavam. Pošto su mi šake često suve od brisanja table, uvek nosim malo pakovanje mleka za telo jer mi ono brže upije od klasične kreme za ruke. Plus ima predivan miris borovnice. Tu su naravno i deo stik ili parfem (nikada ih ne nosim zajedno jer zauzimaju previše mesta), koji ne moraju da budu samoza posle fizičkog. Ponekad jednostavno imate potrebu da mirišete još više. :D


Sada, kada ste pogledali sliku, sigurno ste shvatili da je deo stik marke Old Spice, tj. muški deo stik. Ja, iskreno, ni ne gledam koja je marka, niti da li je namenjen za ženske ili muške osobe, meni je bitan miris, a ovim sam bila oduševljena. ^_^

I teći deo zvani "Pravi neseser za hitne slučajeve" jeste deo sa svim sredstvima moje prve pomoći. ☺ Tu se nalaze hanzaplasti, brufen, rezervni uložak, antibakterijsko sredstvo za ruke (koje sam sama dizajnirala) i mali končići za zube, koje sam nedavno otkrila u DM-u. 
Pošto smartam da velika većina nas nosi maramice (vlažne ili obične) u školu, nisam ih slikala zajedno sa ostalim stvarčicama.




Ovako izgleda moj Emergency kit, a vaš? Da li ga uopše nosite? Šta biste u njega dodali, a šta izbacili? Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam. ☺♥

V.

33 коментара:

  1. Divan post, i pre svega da kazem da su slike predivne.♥ Ja obicno nosim svasta sa sobom u skolu, ali to nista ne bude na jednom mestu vec razbacano po svakoj mogucoj pregradi u rancu i onda kada mi nesto treba ne mogu da nadjem, huuh.;-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno♥♥ Da, totalno te razumem, mene ponekad mrzi da sve vraćam u neseser pa gurnem u ranac i posle moram da tražim...

      Избриши
  2. Odlican post,ja u skolu ne nosim mnogo toga,obicno su to vlazne maramice i labelo <3

    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Predobar post,slazem se da je ovaj Old Spice odlican,probala sam ga,ima brat haha :D♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Petra, hahah i ja sam ga prvo našla kod tate. :D ♥

      Избриши
  4. Super post. Ovaj balzam je presladak, i bas si lepo ovo "dizajnirala". ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se dopadaju. Nažalost ovakve balzame još uvek nisam videla kod nas...♥

      Избриши
  5. Divan post <3!Mislim da bi slicne stvari svaka devojka trebalo da ima sa sobom <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicno sto si napravila ovakav post, trebalo bi da svako od nas devojaka ima jedan takav neseser sa uloscima pogotovu! Jednom mi se desilo tako nepredvidjeno i bilo je prava nocna mora...:)
    Zapratila sam te, a ti uzvrati ako zelis
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. As promised, I'm your new follower # 54 a kiss ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  8. Great items:) Nice post:)
    Would you like to follow each other?
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. AAA This is super fun to scroll through and read, your blog is very upbeat and fun thanks for sharing:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanky you so much. :) Yes of course, I'm already following you. :)

      Избриши
  10. Super stvarcice si ubacila u post, takodje mi se mnogoo svidja dizajn tvog bloga, veoma je kreativan :)

    http://timeless-blogging.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. great <3
    i follow your blog, its amazing :)
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl
    Waiting for you darling!!

    xxx

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post pogledaj moj novi post i mozes mi u mejlu poslati vic ma imas sve u mom postu
    http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Wir können auch auf Deutsch sprechen. :) Dankeschön, ich werde dir folgen auf alle, aber du musst mir sagen deine Name. ☺

      Избриши
  15. Nice post!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
  16. Heeej! Super post i vidim da nosiš stvarno puno toga u školu i da si organizirana za razliku od mene koja ne nosi skoro ništa iako bih htijela a i kada ponesem onda nemam pojma gdje sam stavila jer ubacim gdje god ima mjesta u torbi hahahaha...Sve su svemu divan post i odlične slike! (Jučer sam napisala novi post pa nadam se da ćeš pročitati) ;)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши