Странице

уторак, 17. новембар 2015.

Oktobar kroz slike☼

Hallo Leute♥

Čini mi se kao da je prošlo 100 godina od kada sam pisala. Zapravo, nešto malo više od nedelju dana. Veoma mi je žao što je tako, ali više sile su u pitanju. Da ne dužim, uživajte u sličicama do narednog posta!☺
Prvi obrok koji sam napravila u oktobru. (1.10.2015.)
10.10.2015.
24.10.2015.
25.10.2015.
25.10.2015.
27.10.2015.
31.10.2015.

 Po slikama može se zaključiti da volim da spremam hranu, a i da je jedem.☺ Ako vas zanima neki od recepata, slobodno mi napišite, rado bih ih podelila sa vama.♥

Nadam ste da ste uživali, napišite mi vaša mišljenja u komentar, volela bih da pročitam!♥
V.


28 коментара:

  1. Divne fotografije, posebno ove sa hranom (jer i ja obožavam i da spremam obroke, a volim i da jedem :D). Ova od 27. oktobra mi je posebno lepa! :) <3

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Anja! Drago mi je da ti se dopada, kada je maglovito tada najviše volim da slikam.☺

      Избриши
  2. Slike su prelijepe. Posebno mi se doada ova od 27. oktobra :-) Prelijepa je. Takodje, slike sa hranom su prelijepe. Posebno ova sa palacinkama (ako su to u opste palacinke, licvi mi na njih :-). Izgleda preukusno, a vjerujem i da jeste :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Jesu palačinke, pravljene na američki način. Veruj mi, ukus je božanstven.☺

      Избриши
  3. Zaboravih dakazem, da ovaj vocni kolac (24. 10) moja mama cesto pravi. Zaista je prelijep :-)

    Posjeti moj blog i uclani se na njega http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepe slike , i moja mama takođe pravi voćni kolač ,ali ja ga nešto ne volim puno...
    Imaš prelep blog i jako lepo dizajniran :+
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ,ja na tvoj već jesam ♥
    http://smizlica11.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Great post and photos:) Amazing food:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Sličice su stvarno predivne, vidi se da imaš ogromnog dara za fotografiju. Svaka čast! :-) <3

    ОдговориИзбриши
  7. Predobar post, a i slike su super <3 Jooj, sad kad sam videla prvu sliku, mnogo mi se jedu spagete, stvarno svaka cast posto divno izgledaju :D
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, baš mi je drago što ti se dopada.☺ Imale su i odličan ukus!♥

      Избриши
  8. Zaista lepe fotografije.Ove stabilo olovke su predobre.Imaju divne boje....
    Odlican post!

    Molim te,poseti moj blog -----> girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Sviđa mi se ovo :)
    Zanimljiv post☺
    Ova slika sa cvećem i maglom je tako preeeelepa i mistična i zanimljiva *-*

    Girly world
    Novi post☺

    ОдговориИзбриши
  10. Obožavam tvoj blog. Tolika orginalnost, svaka čast! Slike su zaista savršene!!! ☺

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Slike su fantasticne :)
    Nadarena si za kuhinju,hahahah :D

    Ako zelis pogledaj moj blog, novi post je tu :D
    diamondnina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Slike su odlične, ova druga mi se najviše dopada :)

    http://sbeauty14.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши