Странице

среда, 06. јануар 2016.

10 najlepših momenata 2015. godine

Hallo Leute♥

Još uvek nisam u stanju da prihvatim da je 2016. godina došla. Ove godine nekako nisam ni bila uzbuđena zbog dočeka, niti išta. Ponašala sam se kao da je to još jedan običan dan. Verovatno zato što želim da zauvek ostanem u 2015. godini, za koju sam smatrala da je najbolja u mom životu, ali u jednom trenutku sve se promenilo i mislim da će zauvek ostati najgora. Verujem da će većina vas misliti da preterujem i da ima mnogo gorih stvari koje mogu da se dese. Ali izgubila sam najvažniju osobu u životu i još uvek mi je teško da se pomirim sa tim.
Nego da se vratimo na temu posta, da unesemo veselje u ovu novu godinu i da se nadamo da ćemo je ispuniti sa mnogo više osmeha nego suza. Moja zamisao je bila da se svako od nas seti 10 najlepših trenutaka 2015. godine, iako verujem da ih je bilo mnogo više.☺
Putovanje u Keln
Mamina kuhinja
Otvaranje bloga


Preuređivanje sobe

Sređivanje cveća sa mamom
Isprobavanje raznih recepata
Letnji kamp u Nemačkoj
Priključivanje divnom timu, rad na televiziji
Najlepše letovanje u Bečićima
Doniranje kose/Akcija Kilometar kose☺


Ja sam se jedva setila svojih, a nadam se da ćete i vi pokušati da se setite vaših. Što bi se reklo-Izazivam vas! Možete ih napisati i kao poseban post, a naravno i u komentaru. Imam ogromnu želju da ih pročitam!♥
V.








32 коментара:

  1. cute blog <3
    Would you like to Follow each other on Blogger, Google+ and Instagram? If yes, please tell me <3
    http://stargazershia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hello from Spain: fabulous pics .. We keep in touch

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post zaista! Slike su i više nego dobre. Mnogo mi je žao zbog gubitka najvažnije osobe. Razumem te jer sam i ja izgubila dve mnogo bitne osobe, i to za manje od mesec dana.
    Kiss you.❤

    http://moonsdreamer.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Katarina! Veoma mi je žao što si morala to da proživiš... :(♥♥

      Избриши
  4. Draga post ti je odlican. Jako mi je žao što si izgubila jako bitnu i dragu osobu. Vjeruj mi da te potpuno razumijem, jer sam i ja izgubila nekoga nedavno! Ipak, moramo ići dalje.

    Posjeti moj blog i učlani se na njega. http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post,tvoji posebni trenuci su zaista posebni...Jako mi je žao što si izgubila jako bitnu osobu u svom životu.

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ovi kolačići izgledaju tako fino ohh*-*
    Odličan post draga, slike su predivne♥

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!Najlepsi momenti u ovoj godini su:moj rodjendan,blog,ekskurzija,nova prijateljstva,kraj druzenja sa jednom drugaricom i ne znam vise!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Jvana, drao mi je da si lepo provela 2015. godinu!☺

      Избриши
  8. Predivan post! Ja sam imala zaista puno divnih momenata, da nikada ne bih uspjela da nabrojim sve, i mnogo mi je drago zbog toga. Pored njih, bilo je i onih lošijih trenutaka, o kojima, naravno, kao i svi ostali, ne želim da pričam. :) ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno hvala Amina! Drago mi je da si imala godinu punu lepih trenutaka.♥☺

      Избриши
  9. Preedivan post i izgleda kao da si i ti imala predivnu godinu. Baš izgledaš kao divna osoba i kao osoba koja može pronaći ljeoptu i sreću u malim stvarima. :)
    Jedan od mojih ciljeva za budućnost jeste doniranje kose :)

    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - ako zapratiš moj blog javi mi u komentarima kako bih ti mogla uzvratiti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu,uzvratila sam follow :)
      xoxo ♥

      ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨

      Избриши
  10. Divan post! Meni je 2015.definitivno bila odlicna godina, a i vecina ljudi je rekla isto. Soba ti izgleda savrseno (barem ovaj dio koji se vidi). Odusevilo me je ovo s doniranjem kose. Stvarno svaka cast, lijepo od tebe!
    Posjeti moj blog i uclani se, javi da uzvratim ofc: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Drago mi je da si imala lepu godinu. ☺♥

      Избриши
    2. Hvala ti za follow, pratim i ja tebe :)

      Избриши
  11. Savrsen post, slike su me odusevile <3 <3 Mnogo mi je zao sto ti je gubitak voljene osobe pokvario celu godinu, ali samo napred. Potpuno je normalno sto se sada osecas tuzno, ali vremenom bol ce se smiriti (imala sam slicno iskustvo) i radi nesto sto volis kako bi te barem malo usrecilo :) Izbrala si sjajne momente iz 2015. godine i sa uzivanjem sam ih citala. Nadam se da ce ti 2016. godini biti jos bolja i da ces imati jos puno, puno lepih momenata za pamcenje, zasluzila si to :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na razumevanju i na ovakvom divnom komentaru!♥♥♥

      Избриши
  12. Hah, ovajjj, danas sam se učlanila na tvoj blog, ja sam devojka sa bloga Moderna Štreberka. Gledala sam komentare i nisam videla da si ostavila svoj link. Izvini zbog toga, a inače divno pišeš. Volela bih da ti kažem da sam krenula da pišem blog kada mi je bilo najteže, kada sam imala i porodičnih i društvenih problema, a i zdravstveni me nisu zaobilazili. Ono što hoću da kažem je da ćeš sigurno imati najviše inspiracije u ovo vreme, pa makar bilo da pišeš o tužnim stvarima, sasvim je u redu, samo piši ono što ti je na duši. I sigurna sam da jedla loša stvor vuče dobro. Samo budi jaka, jer to je najvažnije za tebe i tvoju porodicu (imala sam iskustva :()
    Veliki pozdrav od ove Štreberke, koja bi volela da jednom napravi collab sa ovako divnom osobom... ♥♥♥

    http://www.modernastreberka.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam stvarno šta da ti kažem, oduševila si me ovakvim komentarom... Hvala ti na podršci puno!♥♥♥ Puno poljubaca i zagrljaja, jedva čekam da napišemo post! :*

      Избриши
  13. Jako humano od tebe sto si donirala kosu <3
    Divna si <3

    ОдговориИзбриши
  14. Jako dobra i originalna ideja! ❤☺

    Poseti moj blog
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Svidja mi se ideja za post. :)
    Kreativno :*

    Posjeti moj blog (uzvracam follow)
    http://bekleveer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши