Странице

субота, 30. јануар 2016.

My after school routine📚

Hallo Leute♥

Primetila sam da najviše uživam da čitam, a tako i da pišem, postove vezane za rutine. Bilo da je jutarnja, večernja, fitnes ili ma kakva druga. Tako da u naredno vreme očekujte dosta takvih postova.☺ 

Moja "after school" rutina počinje, naravno, kada se vratim iz škole. To uglavnom bude oko 14 časova. Čim uđem, bacam jaknu i ranac na pod, izuvam se i ulećem u kupatilo. Jer stvarno nemam želju da koristim školski WC. Obavljam sve što se obavlja u kupatilu;perem ruke, umijem se i onda skupljam nered koji sam napravila.
Jaknu kačim u orman, dok ranac odnosim do radnog stola. Nakon toga idem pravac u kuhinju i pravim čaj, dok razmišljam šta ću ručati.
Dok jedem uglavnom listam neki časopis ili proveravam društvene mreže.
Kada završim ručak, legnem da se malo odmorim i upalim televizor da mi pravi društvo.☺U 15.40 završavam odmor, oblačim se i krećem po brata u školu. Vraćamo se negde oko 16.20. Tada uskačem u udobniju odeću, vadim knjige na radni sto i počinjem sa učenjem.
Učenje otprilike traje do 8 sati, sve zavisi od količine materijala za učenje, ali naravno uz stalne pauze za užinu, šetnju po stanu itd. Ako ima više da se uči, moje učenje ponekad ume da se protegne dugo u noć...
Nakon učenja kreće i večernja rutina, o kojoj ćemo nešto malo više pričati u nekom od narednih postova. :* ♥
V.


36 коментара:

  1. Mmm,hrana izgleda ukusno..Odličan post!Ja nakon škole, dođem kući I idem pravo na kompjuter,tako da se sjetim škole kada bude kasno.Član sam tvog bloga,pa bili mi mogla uzvratiti.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, obožavam da spremam hranu.☺ I ja sam takođe član tvog bloga, još od ranije.

      Избриши
  2. Oduševila si me.hrana zaistaa izgleda ukusno.Moja after school rutina je poput tvoje. ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooj, hvala ti puno!♥ Obožavam da provodim vreme u kuhinji.☺

      Избриши
  3. Great post:) Nice photos:)
    Have a lovely weekend:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Sličice su predivne! ❤

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! I ja obicno imam skolu do 14sati. Cim dodjem kuci napisem zadacu i pojedem. Inace, tvoja hrana bas sjajno izgleda. Ja ne ucim DO osam sati, ucim OD osam pa nadalje. Znam da je cudno, ali navecer nabolje pamtim.
    Pogledaj novi post kod mene i postavi par pitanja za q&a: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam to ranije praktikovala, ali sada imam mnogo više gradiva.☺ Hvala ti!

      Избриши
  6. Interesantno! Također sam veliki ljubitelj ovakvih postova!

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post! Veliki sam ljubitelj ovakvih postova, a ovaj tvoj mi je bas prijao. Sjajne fotografije :) <33

    ОдговориИзбриши
  8. Joj i ja obozavam citati ovakve postove, pa se nadam da cu jednom i uraditi nesto ovako. Odlican post i slike takodje. :))

    Peace.Love.Chic

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.☺ Nadam se da ću i kod tebe moći uskoro da čitam nešto ovako.☺

      Избриши
  9. Super post ♥
    Obožavam ovakve postove,pa ćete jedan moći uskoro vidjeti na mom blogu ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Predivno napisano, svaka cast <3 <3 Slike su ispale savrseno :) Vidi se da se trudis oko svakog posti i samo tako nastavi <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post kao i slike. :)
    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Super ti je post! :* <3

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post!


    Posjeti moj blog i učlani se.Uzvracam: funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post, i slike, imam istu rutinu. ☺ ♥

    ОдговориИзбриши
  15. Znači, učim isto koliko i ti hahah. Samo što ja počinjem u pola 6 i učim do pola 9. Obožavam rutine, a ova tvoja je super :D♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  16. Post je super, slike su stvarno prelijepe. :)
    - https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/favoriti-januara.html?

    ОдговориИзбриши
  17. Post je stvarno odlican, a slike su me potpuno odusevile! Imamo dosta slicnu rutinu iii iako sam tek prvi puta tu na tvom blogu moram te pohvaliti kao i izgled bloga!!

    ❤✨ kreativanblog.blogspot.com ❤✨

    ОдговориИзбриши
  18. Jako mi se dopada tvoj blog, pre svega način na koji pišeš i o čemu pišeš, a i dizajn ti je neverovatan, ovaj kursor u obliku kolačića je jako originalan, svaka čast!

    http://www.milicakrstic.com/

    ОдговориИзбриши