Странице

понедељак, 04. јануар 2016.

My Morning Routine | WINTER HOLIDAY EDITION

Hallo Leute!♥

Napokon novi post i to jedan kom sam se baš radovala! Ne zbog same teme posta, već više zbog saradnje sa divnom Petrom sa bloga Fighter, brave and runner! Odlučile smo se da napišemo postove na temu jutarnje rutine za vreme rasputsta, tako da nakon (ili pre) čitanja mog posta, obavezno svratite na njen blog i uživajte u čitanju!♥☺

Moja jutarnja rutina započinje ustajanjem u različito vreme, ali je najčešće oko pola 11. (Mada se ponekad desi i da odspavam do 1, 2, čak i pola 3) Nakon 10ak minuta valjanja u krevetu, ustajem i odlazim u kupatilo, gde se uglavnom samo umijem i operem zube. Ponekad odmah ispletem kosu, ali to uglavnom bude posle doručka.☺
Nakon kupatila, zauzimam kuhinju, stavljam vodu u kuvalo i dok čekam da se ona ugreje odlazim po telefon, isključujem airplane mode, uključujem internet i proveravam društvene mreže. Uglavnom Instagram i Snapchat.☺ Kada napravim čaj uzimam šolju i palim laptop. Dok proveravam mejlove, blog, fejsbuk i druge stvari na internetu razmišljam o doručku i odlazim da spremim nešto. 
Dap, druga šolja čaja...
Nakon završetka doručka skupljam sudove koje je moja porordica to jutro ostavila (naravno niko ne skuplja za sobom...), oblačim se i odlazim u šetnju. Sada je pao sneg i užasno je hladno, tako da su šetnje brzinske, ali dovoljne da krv prostruji kroz telo i da udahnem malo svežeg vazduha.
Moja jutarnja rutina se završava vraćanjem kući i odmrzavanjem uz još jednu šolju čaja...
Nadam se da ćete svratiti i na Petrin blog i da će vam se dopasti kao i meni.♥ Ali pre toga bih volela da pročitam kako i kada vaša jutarnja rutina počinje (na zimskom raspustu).☺ Takođe se nadam da ste uživali u ovom brzinskom postu i žao mi je što je ovako kratak, ali nemam šta pametno da kažem. :P
V.


40 коментара:

  1. Predivan post! Slike su fantasticne i mnogo mi se dopada tvoj blog :) cim udjem na kom, uclanicu se 💖💖

    www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Čudim se što možeš toliko da spavaš, ja se najkasnije ustajem u 9 h. I da, i ja sam veliki ljubitelj čaja! ☺

    zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Ne znam, moguće je da je zbog toga što ostajem dugo budna.☺ Divno, čajevi su mi najveći favoriti!

      Избриши
  3. Savršen post draga! Predobro si ovo napravila, svaka čast :)♥

    ОдговориИзбриши
  4. Nice routine:) Great pictures:)
    Happy New Year:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, pogledat ću i njen blog :)
    pogledaj moj blog i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/tag-potrosi-5-do-kraja-godine-kraj.html

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post <3!Bas sam uzivaa citajuci ga,a slike su savrsene :)!Divno zaista i tvoj I petrin post,inace rutine su nam slicne i ja volim da setam.

    Novi post--->perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, slična nam je rutina. Slike su super. I ja imam Snapchat, kako se zoveš ja sam filipovic.j dodaj me ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Jovana♥ Snapchat: snjaviii - dodajem te čim budem u prilici :*

      Избриши
  8. Odličan post! Slike takođe. Uživala sam dok sam čitala!

    na mom blogu imate post 'things to do over winter break'- moonsdreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post!Moja rutina je slicna tvojoj,samo se ja ne setam!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Pa slicne su nam rutine, slican raspored... ♥ Odlican post, sve si super napisala. Pogledacu i njen blog. ♥

    Novi: DIY POST
    Prosli: Recenzija nivea kreme
    Novi izgled bloga

    ОдговориИзбриши
  11. Your blog is so pretty i follow you! <3 Happy New Year! <3

    Versjada

    ОдговориИзбриши
  12. Takodje, ni kod mene par sati ne moze proci bez toplog caja, a naravno ni jutro bez setnje sa kucom.☺ Odlican post, draga☺❤

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post, imam jako slicnu rutinu. Super su slikice. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Super post, svaka ccast<3 <3 Imas jako lep nacin pisanja i veoma kreativan blog i bas zato sam resila da se uclanim na njega :) Samo tako nastavi i zelim ti punooo uspeha u Novoj 2016. godini :)

    www.makeupnroses.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaaaoj, pa hvala ti mnooooogo!♥ Tebi takođe, srećni praznici!♥

      Избриши

  15. Great post! You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    AS-Agne

    ОдговориИзбриши
  16. Meni uopšte ne smeta što je ovaj post malo kraći. Baš mi se dopao i iskreno sam uživala. Ovo ti je super ideja, šetnjica posle doručka. I što piješ puno čajeva, tj tečnosti. Mogla bih da se ugledam malo haha, i da počnem više tečnosti da unosim!
    Slike mi se dopadaju takođe <3

    Girly world
    Baci pogled na moj blog☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada!♥ Veruj mi, sam unos malo više tečnosti će ti pomoći da se osećaš bolje, nekako odmornije.☺

      Избриши
  17. Cute blog post! Especially love the photo of your breakfast!

    http://fashionradi.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Great Post ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me. I’m also follow back <<

    Love xx
    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши