Странице

среда, 27. април 2016.

Dobar dan započinje dobrim jutrom! (Ili ne?)

Hallo Leute

Četvrtak. Budim se iz čista mira. Rano jutro. Barem za mene, pošto sam druga smena. Pola osam. Za školu sam skoro sve završila, a i ne počinje mi se učenje čim otvorim oči. Kada malo bolje razmislim, gladna sam. Odlazim u kuhinju i stojim ispred otvorenog frižidera 10 minuta. Više razmišljam o tome kako bi mi tata govorio da zatvorim ta vrata nego što razmišljam o doručku. I onda ugledam pavlaku (dopola potrošena), sir za mazanje (valjalo bi da se potroši uskoro), feta sir i još par drugih (u svakom pakovanju je ostao po komadić), jaja i kore. Upali mi se lampica i izvadim sve sastojke iz frižidera. Napraviću pitu sa sirom! To ionako svi vole da doručkuju.
Svi sirevi izmešani, sa malo dodatog jogurta, jaja sam upravo stavila i počinjem da podmazujem tepsiju. Na radnom delu širim kore. Prva kora. Mažem fil. Druga kora. Mažem fil. Umotavam. I odnosim pitu u podmazani pleh. Ponavljam postupak par puta, dok ne ostanem bez fila. Rerna je upaljena na 180 stepeni već 15 minuta. Poslednji korak. Sa četkicom tek tek malo premazujem uljem pite, čisto reda radi. Sve je savršeno spremno za rernu. Tepsija odlazi u rernu, a tako i ja, da napišem ovaj post.
Cela svrha ovoga zapravo jeste da odvoijite malo vremena za svoju porodicu. Učinite nešto malo za njih, mnogo će im značiti. Ne morate praviti pitu sa sirom, možete ispeći jaja ili čak samo skuvati kafu ili čaj svojim ukućanima. Svi će biti prijatno iznenađeni i svi ćete imati divan početak dana. A od početka dana zavisi i kako će se završiti, zar ne?
Veoma poznati miris iz kuhinje me budi iz transa. Pita je gotova. Vadim je iz rerne, stavljam krpu preko nje, da ivice omekšaju. Moji ukućani već polako ustaju, verovatno zbog moje veoma nečujne buke, ali ja se pretvaram da ih je miris probudio. Trebali ste da vidite njihova zadovoljna lica.


POSTAVLJAJTE PITANJA ZA Q&A U KOMENTARIMA!♥♥♥
V.

18 коментара:

  1. Odlican post,bas mi se dopada!Obozavam pituu sa siromm *---*
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican i poucan post ha ha ha

    Pogledajte moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. I ja volim da jedem pitu sa sirom! Malo više gotivim pitu sa krompirom, ali i sa sirom je odlična! Nisam je nikada pravila sama, uglavnom to rade mama ili baka, ali dala si mi ideju da bih mogla da naučim, ne bi bilo na odmet :) Stvarno super post :)

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvi obrok koji sam samostalno spremila jeste bila pita sa sirom, i tada sam još bila dosta smotana u kuhinji, tako da verujem da ćeš uspeti i ti dolično da je napraviš.☺

      Избриши
  4. Njamii. Izgleda jako jako ukusno. Probacu je da napravim :D <3 Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post,slazem se da tobom ❤️!probacu da napravim ovu pitu,jer su mi ona i puta sa visnjama jedne od omiljenih ❤️!Divno❤️!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post!
    Omiljeni sladoled?
    Najgora ocena?
    Da li si nekada napravila tortu?

    mysecretworld22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post draga! Ne volim kuhati niti ništa peći, ali ovo je baš fora♥

    1. Neki beauty proizvod bez kojeg ne možeš?
    2. Koji faks želiš upisati?
    3. Jesi li optimist ili pesimist?
    4. Što voliš raditi u slobodno vrijeme, osim pisanja bloga?
    5. Koja je najbolja stvar koju si naučila u školi?

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Ja baš volim pitu sa sirom, međutim, još uvek se bojim kuhinje nakon jednog incidenta koji je imala moja drugarica (spalila je supu iz kese, da, SPALILA!), tako da se neću skoro prilaziti šporetu duuuže vreme... Pitanja za Q&A:

    1. Da li imaš neki specijalan talenat?
    2. Gde ti je lepše - u osnovnoj ili srednjoj školi?
    3. Koji je glavni razlog tvog blogovanja?
    4. Da li bi volela da ti blogovanje jednog dana bude i posao?
    5. Šta bi poručila hejterima?
    6. Čime bi volela da se baviš u budućnosti?
    7. Koji fakultet bi želela da upišeš?
    8. Koji si smer? Zašto si se baš za njega odlučila?
    9. Koji je tvoj omiljeni praznik?
    10. Da li govoriš neki strani jezik?

    - inače, oduševljena sam tvojim blogom, učlanila sam se, ali anonimno, pa nećeš moći da me vidiš na kontrolnoj tabli ☺

    ako hoćeš, pogledaj i moj blog: allKatie

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajaaao, da mi je znati kako je to uspela! :o Hvala ti puno na divnom komentaru i pitanjima!♥♥

      Избриши
  9. Odličan post, pita izgleda preeukusno. :)

    1. Koliko imaš godina?
    2. Koji si horoskopski znak?
    3. Koja ti je omiljena društvena mreža?
    4. Šta najviše voliš da fotografišeš?
    5. Omiljena knjiga?
    6. Šta je ono po čemu se razlikuješ od drugih?

    In my heart

    ОдговориИзбриши