Странице

недеља, 03. април 2016.

Mart kroz slike

Hallo Leute

Još jedan mesec je iza nas. Još jedan mesec koji mi je baš brzo prošao, ali ne bunim se uopše pošto su tu slike, kao i na kraju svakog meseca, koje će me podsetiti na sve te lepe trenutke. Prvi pupoljci, prvi zraci sunca, putovanja, uživanja u prirodi, ali i sati provedeni uz knjige koji samo predstavljaju male korake do letnjeg raspusta. A verujem da ga svi jedva čekamo. Uživajte u slikama!
Ovaj put je bilo mnogo više slika, možemo reći da je lepo vreme uticalo na to. ;) Do sledećeg posta,
V.

14 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala ti, i ja, pogotovo kada imaju neko preukusno punjenje!☺

      Избриши
  2. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne fotografije, zaista!☺ Bas sam uzivala u ovom postu.☺❤

    ОдговориИзбриши
  4. Kao i svakog meseca, naravno prelepe fotografije! :) ❤❤ Prva i predposlednja su mi se najviše dopale.
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne su ti slike, svaki put me oduševe! :*

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши