Странице

субота, 9. април 2016.

Prolećne dekoracije #DIY

Hallo Leute

April samo po sebi, barem kod mene znači proleće. To je mesec u kome najviše uživam u duhu proleća. Miris pokošene trave je svuda u vazduhu, procvetale grane i livade takođe, a na pijačnim tezgama polako se pojavljuju jagode.
Da bih unela barem malo tog prolećnog duha u svoj kutak odlučila sam se za nove DIY projekte-malo drugačije vaze za cveće.
Biće vam potrebno:
-kutija od jaja (nije bitno za koliko komada, svaka je dobrodošla)
-ljuske od jaja (u mom slučaju četiri komada)
-makaze
-voda
-par kristalčića šećera
-cveće
Pa, za početak, hajdemo na ono najteže. Ljuske od jaja. Trebalo bi da ostanu koliko toliko čitave, tj. samo da im fali gornji deo. Ja sam se za to poslužila ne tako oštrim nožem tako što sam jaje, iznad posude naravno, lagano lupkala na mestima gde sam želela da ga slomim.
Naravno ta linija neće biti uopšte ravna, pa možete da se poslužite makazama, ali veoma oprezno ili jednostavno da prstima odlomite oštre vrhove. Kada ste ih otvorili ispraznite unutrašnjost, pa napravite sebi omlet ili mafine, ili možete samo da ih vratite u frižider pa će se neko drugi poslužiti. Nakon toga ih isperite pod blagim mlazom vode i ostavite da se osuše.
Dok se jaja suše, možemo preći na kutiju. U zavisnosti od toga koliko jaja želite da iskoristite toliki deo kutije ćete iseći. Takođe uklonite i poklopac. Zbog lepšeg vizuelnog efekta malo sam skratila i "šiljak" koji pridržava jaja sa strane sa koje se ne nalazi krajnja ivica kutije.
I sada najzabavniji deo! Poređajte ljuskice u odsečeni deo kutije, u svaku sipajte vodu, ali ne skroz do vrha i ubacite par kristalčića šećera.
Šećer je tu da bi cveće moglo duže da opstane, tj. da ima odakle da uzima hranljive materije. Uzmite cveće i isecite im stabljike na određenu visinu, tako da mogu lepo da stanu u "vazice". Kada sečete stabljike bilo bi poželjno da ih zasečete koso.☺
I to bi bilo to!
Druga ideja mi je pala na pamet dok sam spremala nered od prethodne vaze. Shvatila sam da su mi ostala još tri cvetića, a bilo mi je žao da ih ostavim da odmah uvenu, tako da sam uzela malu flašu vode Voda voda i isekla sam joj gornji deo, dok je donji ostao kao mala simpatična vaza.
Mogu vam reći da mi se mnogo dopada kako su obe ispale i nadam se da će ove vazice ukrasiti još nečiji sto ili prozor!

Kako vi unosite proleće u vaš dom?

Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam!
V.

23 коментара:

  1. Hello from Spain: I really like this proposal. Very inspiring. Keep in touch

    ОдговориИзбриши
  2. Predobar DIY! Jako mi se sviđa i lijepo si se dosjetila toga! ♥
    gabinesss.blogspot.com
    Posjeti moj blog pa ako ti se svidi učlani se.☺

    ОдговориИзбриши
  3. Predivna ideja *-* Nisam je vidjela do sada tako da je baš orginalna :)
    💎 forever-blogm.blogspot.com <-- novi post <3 :)

    ОдговориИзбриши
  4. Preslatko izgleda, slike su divne. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/empties-2.html

    ОдговориИзбриши
  5. Baš slatko! Žao mi je što se ovoga nisam sjetila pred Uskrs, kako bih to mogla učiniti s ukrašenim jajima, ali jako lijepo izgleda i ovako!

    GIVEAWAY SA 50 ČLANOVA ---> Annie's secret

    ОдговориИзбриши
  6. Preslatka dekoracija stvarno, odlican post. Bas sam danas unela neko cvece iz dvorista u moju sobu, zaista osvezi prostor. ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične ideje, tako jednostavno, a slatko i korisno :)
    Pratim te #111, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  8. Aa baš mi je fora ovo. Originalan post♥♥

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post,jako zanimljivi diy projekti :) <3!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. ovo je ODLICNA IDEJA!
    EOS giveaway je na blogu
    pogledaj vise na
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Vazice su predivne, nemam reči! *----* ❤ Pokušaću da napravim prvu, mada sam sigurna da neće biti ovako lepa kao tvoja. *-* ❤ Cveće u dom unosim tipično, stavljam ga u saksije i vaze, još po koja slika cveća na zidu i proleće se već ustanilo u moj dom. ❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo mi je drago da ti se dopadaju! Veruj mi, i tvoje će biti baš savršene!♥♥

      Избриши