Странице

субота, 04. јун 2016.

Maj kroz slike

Hallo Leute

Još jedan mesec je za nama. Mesec u kom vreme postaje sve lepše i lepše. Meni je ovaj mesec najviše protekao uz knjigu, a verujem da je takva situacija i kod vas. U školi su nas sa svih strana stislnuli, tako da se moj život sveo na škola-kuća-spavanje-hrana. Ali pošto je još jedan mesec iza nas, znači da nam je letnji raspust sve bliži i bliži! A do tada-uživajte u prolećnim bojama!
Poseta Temišvaru ☺
Gajenje cveća na terasi, na bulevaru je moguće ☺
Prve jagodice ^_^
Snapchat: @snjaviii


Kada se raspuštate? 
Šta je obeležilo vaš maj?

Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam. :*

V.

21 коментар:

  1. Slike cveća su me naročito oduševile...ali naravno, ni ostale nisu loše ♥.♥
    Meni raspust počinje 14. juna, što je veoma, veoma blizu... :D

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo! ♥♥Blago se tebi, mene čeka još nedalju dana više...

      Избриши
  2. Slike su odlične,sa čime su uslikane?

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam se raspustila u sredu i sad uzivam <3!Slikice su prelepe zaista savrsene!

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne slikee *_* 💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 - new post :)

    ОдговориИзбриши
  5. Fenomenalne fotografije, oduševljena sam! Ja se raspuštam 10. juna. :) ♥

    Pogledaj moj novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlične slike draga, ova s kišobranima mi je naj♥

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su zaista predivne. Ja sam na raspustu već od početka mjeseca i uživam. :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Predivno draga, postovi iz ove rubrike me uvek obraduju. :) Sličica sa kišobranima je magična! :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post, i meni je mesec protekao uz knjigu. :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda verovatno iščekuješ letnji raspust kao i ja :)♥

      Избриши
  10. Sveee slike su najbolje i najlepse.

    http://livesinyourworld.blogspot.rs - novi post

    ОдговориИзбриши
  11. Predivne fotografije, zaista. Moj objektiv je uhvatio jedva delić maja, nažalost. Inače, tek sam se učlanila n tvoj blog i naprosto si me oduševila!

    Pridružila sam se blogerskoj zajednici pre par dana, pogledaj moj blog i učlani se ako ti se dopada :) - Life Lover

    ОдговориИзбриши