Странице

понедељак, 04. јул 2016.

DIY slime-ljigavac #DIY or DIE

Hallo Leute♥

Verovatno i vi , kao i ja, više vremena posvećujete instagramu. Skrolujemo kroz feed i naletimo na sve i svašta. I verujem da je barem neko od vas primetio videe u kojima ljudi zabadaju prste u ljigavce. Mene je to vrailo u period osnovne škole, negde peti-šesti razred, kada smo svi na ekskurzijama kupovali razne gluposti, uključujući i ljigavce, a kada bismo došli kući naši roditelji bi nas sa gađenjem gledali kako možemo 'to čudo' držati među rukama.
Pošto me je to podsetilo na ta vremena, želela sam da i sada malo 'uživam' gnjaveći ljigavu masu, ali umesto da je potražim u radnjama, odlučila sam da je napravim. 
Uspešan DIY ili DIE diy? 
Pregledala sam razne videe na YouTube-u, pročitala razne članke i opremila se potrebnom opremom, tako da projekat može da počne!
Običan školski lepak je svuda osnova, samo se menja ono što se dodaje u njega.
♥Tečni detrdžent + lakovi za nokte
U posudici se već nalazi lepak, tako da sam u njega umešala lakove za nokte, da bi se dobila zanimljiva boja. Ubacila sam i lak sa šljokicama da bi dobio izgled galaksije. Za početak izgledalo je odlično i veoma sam se radovala.☺ Ali dodavanjem tečnog detrženta masa je postajala sve ređa i ređa tako daa.... FAIL. Možda je do laka.
♥Tečni detrdžent
Lepak u posudici, dodajem detržent. Masa je opet sve ređa i ređa. Prosipam, sipam novi lepak i drugi detržent. Opet isto...... FAIL.
♥Gel za tuširanje + tečnost za sočiva
Lepak u posudici, dodajem malo gela za tuširanje, mešam. Ništa se nije zgusnulo kao na snimku, ali opet imam malo nade u njega. Dodajem par kapi tečnosti, nešto se dešava, ali ne u dobrom smeru. Dodajem još i masa postaje sve ređa...... FAIL.
♥Prašak za veš + topla voda
Lepak u posudici, u drugu sipam kašiku praška i isto toliko vode. Mešam dok se ne rastvori. U posudicu sa lepkom dodajem kašiku po kašiku rastvora, ali kao što možete i pretpostaviti masa je sve ređa i ređa, samo je promenila boju...... FAIL.
♥Tečni sapun za ruke + tečnost za sočiva
Lepak u posudici, dodajem malo sapuna, mešam. Stvorilo se malo pene, miris je barem bolji nego kod svih ostalih pokušaja. Dodajem i malo tečnosti za sočiva iiiiiii....... FAIL. Verujem da se oni koji su pravili video nisu dobro izrazili i da su mislili na kapi za oči, tako da bi ovo možda i uspelo.
I čist zaključak ovog DIY projekta:  P R O M A Š A J . 
Iskreno, možda je do mene ili lepka, pošto ljudima u videima uspeva, tako da ako imate sastojke kod kuće isprobajte.☺
Takođe, želela bih da ovo postane stalna rubrika na blogu, tako da ako imate neke DIY ideje koje vam se dopadaju ali niste sigurni da li će uspeti, pošaljite mi na mejl ili ostavite u komentarima, rado ću ih isprobati za vas.
Da li ste imali nekada ljigavca?
Da li ste imali promašaje tokom pravljenja nekih DIY projekata?
Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam.♥
V.

22 коментара:

  1. Sjajan post, draga1 :) Uh, ne mogu da verujem da baš ni jedan nije uspeo, šteta. Ja bih se baš iznervirala, pošto sam kao manja obooožavala ljigavce, a moji mama i tata su se, isto kao i tvoji, gnušali i od same pomisli na njih haha. Ipak, nagora stvar kod njih mi je ta što kada nam ispadnu na bilo šta više nisu upotrebljivi i mogu da se bace, ali eto, zanimljivi su dok traju, hehe. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, slažem se. Meni je moj ispadao po ulici i sakupljao sve i svašta, ali sam ga volela do kraja-dok ga mama ne bi bacila. :D

      Избриши
  2. Iskreno ja ne bih imala baš puno strpljenja, već posle prvog pokušaja odustala. Ne znam zašto ali ja obožavam ljigavce, i stalno bi ih držala u rukama :D Vrlo zanimljiv post!❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam sve nadala da će nešto da uspe, ali izgleda-više sreće drugi put. Hvala ti!♥

      Избриши
  3. Mi smo ovo radili na kemiji i meni svaki put dobro ispao.
    Nisam nikad kod kuce probala. Na ytu ima previse diy videja na ovu temu.
    Super si sve napisala :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa baš mi je drago što je nekome uspeo, izgleda da samo kod mene ne funkcioniše. :)

      Избриши
  4. Aa odličan post draga, iako DIY nije uspio. Dok sam vidjela naslov mislila sam da je uspjelo pa da probam, ali sad nisam sigurna hah. ♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga♥ Pa, šta znaš, možda tebi uspe.☺

      Избриши
  5. Sjajan post! Nikada nisam probala ovaj diy.. Post je odličan iako diy nije uspio ahahah :) Možda ću ja probati da napravim ovo ako mi bude dosadno. :D ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/outfit-post-what.html
    Molim vas, kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/6UBeWj

    ОдговориИзбриши
  6. Bas zanimljiv DIY!Steta sto nije uspeo :/

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Moram da priznam da sam se obradovala na početku. Ljigavca nisam dodirnulam ili kupila ne pamtim, jako sam ih volela kao mala i uvek se nekim čudom desilo da mi padnu na pod i uprljaj se. Baš mi je žao što ti DIY nije uspeo, ali dobro, valjda si se zabavila :)...

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I moji bi nakon ne više od 10 minuta bili puni prljavštine i ko zna čega još. :D Pa, više razočarala, ali nema veze....☺

      Избриши
  8. Super post,jako m se dopada ova rubrika koju si osmislila <33 :)!Obicno mi diy projekti koje radim uspeju,ali desi se ekad i da ne <3!Mozda bi sledece mogla da radis neke letnje diy ideje ili tako nesto :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga♥ Potražiću neke letnje ideje, hvala na predlogu☺

      Избриши
  9. Realno , koja je verovatnoća da mi , fetusi koji znaju samo da kuckaju na tastaturi , mogu da naprave nešto što se neće raspasti u roku od sat vremena ?
    Pa , s' obzirom da su kinezi napravili kineski zid i nije se raspao u roku od 2 dana... postoje male šanse. Čak i ako failujemo , barem smo pokušali ! To su rekli i moji roditelji za mene..... JUST KIDDING ...... khm....

    ilordogaming.blogspot.com - novi post o novim Kardashiankama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, pa sad, ja još uvek imam malo nade i za nas :D

      Избриши
  10. Moja drugarica je videla to na instagramu i razocarala se jer ni njoj nije uspelo. Eto zasto ne radim diy-eve. :3

    ОдговориИзбриши
  11. Jako kreativan post, pre svega.☺❤ I mnogo mi se dopada ideja tj. ova rubrika. ❤ Normalno, ranije, ni jedna ekskurzija nije mogla da mi prođe a da ne kupim minimum jednog ljigavca, koji bi mi u autobusu pao na pod i pomešao se s prašinom i izgledao.. pa, grozno :D ❤ Šteta što nisi uspela da ga napraviš, mada izgleda da nikome ne uspeva ma koliko načina isprobali. ☺ Trenutno nemam neke ideje za sledeći DIY, ali ako se setim javiću. ❤ Ja iskreno stalno imam ne uspele DIY - e, retko koji mi uspe. :D ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши