Странице

субота, 09. јул 2016.

Jun kroz slike

Hallo Leute♥

Iako je prošlo već više od nedelju dana od početka mog omiljenog meseca, tek sada stižem da objavim "fotografski utisak" prošlog. Meni je jun dosta brzo prošao i već imam osećaj da je pola raspusta prošlo, pošto smo zakoračili u sedmi mesec, ali zapravo nije. To mi se verovatno čini jer smo se mi, srednjoškolci, raspustili tek 22. juna. Ipak, nećemo pominjati više školu, mislim da je vreme za pravi letnji odmor. Uživajte!
P.S. Samo da vas upozorim, nagledaćete se mog cveća! :P (Sorry not sorry)
Poslednje nedelje škole...
Pogled sa hodnika u školi
Izložba posvećena Mihajlu Pupinu
Rođendan mog brata (P.S: I made this!)
Isprobavanje novih recepata
Izložba je stvarno bila genijalna
Ništa bez selfija :P
Proslavljanje poslednjih dana u omiljenom kafiću, uz omiljenu limunadu
Kako je vama prošao jun?
Koja vam je omiljena fotografija?
Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam.♥ 
V.
 

22 коментара:

  1. Odličan post.Fotografije su divne 😉

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Zar je već jul?Ne mogu da verujem,ja jedva čekam septembar haha :D
    Fotografije su stvarno divne,a ova torta je prelepo ukrašena , preslatko hahha cveće je prelepo ♥☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno? Ja nekako ima želju da leto večno traje☺
      Hvala ti puno i brat mi je pomagao oko torte♥ :*

      Избриши
  3. Aa obožavam ove tvoje postove jer predivno slikaš. Najviše mi se sviđa ova zadnja fotka!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Lovely post dear! Have a great weekend! 💙💚

    ОдговориИзбриши
  5. Fotografije su predobre,ja sam oduševljena :)))!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jako volim pisati ovakve postove, tako da ih volim i čitati! Napisala sam mjesečni post o lipnju, pa ako te zanima, pročitaj. ♥
    Najljepša mi je zadnja fotografija. :)


    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  7. Jako su ti lijepe slike. Imas dara za fotografiju. Obzavam fotografije cvijeca :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Jun mi je prošao relativno mirno, uz pripreme za leto i slično. ☺❤ Fotke su malo je reći savršene, ovomesečnim si me zaista oduševila. ☺ P.S. I ja imam ledeno srce u dvorištu :D ❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши