Странице

среда, 13. јул 2016.

Rođendanska nedelja

Hallo Leute

Kako jul počne, ja tako jedva čekam drugu nedelju. A razlog za to jeste pošto je to naša 'rođendanska nedelja'.
Da li su vam ikada govorili kako puno ličite na nekoga? Da šetate kao ta osoba, da na isti način komunicirate, da imate skoro se iste osobine kao ta osoba, pa čak i da su vam crte dlanova skoro identične? Takav je slučaj sa mojom mamom i sa mnom.
Nas dve smo rođene u razmaku od dva dana iiii dosta godina, ali ipak poenta je u ta dva dana. Svi su se oduvek zezali da sam joj ja najbolji/najgori poklon za rođendan.
I tako, naša rođendanska nedelja bi počela, otvorena maminim rođendanom, sa danom pauze do mog rođendana, da bi se svarila sva hrana. Uglavnom bismo izlazili u restoran ili kuvali nešto kod kuće, ali poslednje, mislim, tri godine ja sam uvek za rođendan bila u inostranstvu, tako da je slavlje bilo preko telefonske veze. Prošlog leta se posebno sećam, pošto sam bila na letnjem kampu učenja jezika u Nemačkoj i onda su mii tamo priredili tortu i pevali su mi pesmicu na raznim jezicima, pošto nas je bilo sa raznih strana sveta. Tada sam poželela da je i moja porodica tu, da se zajedno radujemo i smejemo, ali pošto to nije bilo moguće, odlučila sam da želju zadržim za narednu godinu. Koja je upravo došla.
Ni ne možete da zamislite kako će vam život izgledati kroz godinu dana. Ni najmanje. Dobro, ipak, neke stvari možete. Prošle godine u ovo doba sam računala da ću organizovati put tako da rođendansku nedelju provedem kod kuće. Planirali smo gde ćemo ići na more, da li ćemo možda ići na zimovanje, koji fakultet ću upisati. Mama i ja smo planirale da kroz 10, 20 godina kupimo neku vikendicu na moru ili na Zlatiboru, i nabrajale smo mane i prednosti obe lokacije. Planirale smo da se preselim u Nemačku i da dolazimo jedni drugima u posete. Da znate samo kakve smo planove sve imale.
Ova rođendanska nedelja nije ni nalik onome što sam zamišljala. Zapravo, i jeste malo, pošto sam kod kuće, a ne u Nemačkoj ili Austiriji. Danas mi je rođendan, ali uopšte nemam taj osećaj. Inače, u ovo doba trebalo bi da čekam roditelje da se vrate sa posla i da se nerviram pošto kasne, a mi treba da odemo u restoran, svi porodično i tražimo najveći sto koji imaju, pošto smo šestočlana porodica. Ove godine tata se pojavio na vreme, što je pravo čudo, ali mame nema. Barem ne fizički, ali ja se nadam da je prisutna duhom i da će zajedno sa mnom da uživa na terasi koja je prepuna našeg cveća.
Pošto ne želim baš da se ugušim suzama, mislim da bi bilo vreme da završim ovaj post. Iskreno, više ni ne znam koja je bila poenta da vam ja ovo sve ispričam i još više se nadam da se neću pokajati nakon što kliknem dugme 'objavi'.
Na koga vi najviše lčite?
Da li imate neke rođendane u porodici koji su ovako blizu?
Napišite mi u komentarima volela bih da pročitam.
V.



32 коментара:

  1. Divan post, slažem se dosta toga može da se desi, zapravo, u godinu dana, ljudi ne znaju šta će se sutra desiti, a kamoli za godinu dana. Meni je za par dana rođendan i mojoj prijateljici, a nedavno je bio mom bratu. Dok sam bila manja više sam se veselila rođendanima, a sada.. baš i ne. A meni svi, apsolutno ko god zna moju nanu/nenu govori da ličim na nju, hodam kao ona, imam ponašanje kao ona, volim ono što ona voli, ne volim ono što ona ne voli. Nažalost, i ne poznajem baš svoju nanu najbolje jer je umrla kada sam imala 2-3 godine. Ali, ona je ta osoba na koju ličim, kao da me je ona rodila, a ne moja mama. Ponavljam, divan post, drago mi je što si sa nama podijelila svoju priču

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i tebi što si podelila sa mnom uspomenu na svoju nanu, verujem da je ponosna na tebe♥☺

      Избриши
  2. Prvo želim da ti čestitam rođendan. Ti si jedna zaista divana devojka i stvarno zaslužuješ svu moguću sreću. Zaista mi je žao zbog tvoje mame, ali si sada, kada je prošlo neko određeno vreme, jača i hrabrija i sigurna sam da je tvoja mama mnogo ponosta na tebe Ne znaboravi "Voljeni ne umiru se dok žive oni koji ih vole"... ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Anastasija, hvala ti puno puno! Svaki tvoj komentar me mnogo obraduje♥♥♥

      Избриши
  3. Ajme draga, kao prvo želim ti čestitati rođendan. Jedna si mi od najdražih blogerki i stvarno želim da ti se sve želje ostvare, da budeš još bolja i jača, da radiš stvari koje voliš i da uživaš. Što se tiče tvoje mame, bila ona ovdje ili ne, ona je uvijek uz tebe, čuva te i voli te. Sigurna sam da je jako ponosna na tebe☺♥

    ОдговориИзбриши
  4. Aww dear I really love your blog
    Have a good day
    I follow your blog
    Join me please
    http://softcutie.blogspot.com.uy/

    ОдговориИзбриши
  5. Sretan ti rodendan! Iskreno, rastuzila sam se.
    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Prvo, želim da ti poželim srećan rođendan! Onda, ovaj post si preedivno napisala! Meni ljudi uglavnom pričaju sa ličim na oba roditelja po izgledu, ali sam po ponašanju identična sa svojim ocem. :D

    http://introverted-dreamer.blogsot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Srećan ti rodjendan draga moja ☺!Želim ti sve najlepše na svetu i da uvek budeš srećna i vesela ❤!Ja sam rodjena na isti dan kada je umrla moja baka(mamina mama)samo dosta godina kasnije i to sve u razmaku od 5 minuta izmedju toga.Tako da mi svi kažu da mnogo licim na nju ❤!Sigurna sam da je tvoja mama sada ponosna na tebe,a ona tebe uvek čuva tamo odozgo ☺❤!Svaka ti čast na hrabrosti da sa nama podelis ovu pricu,SVAKA ČAST!!! ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  8. Sretan rođendan draga, ne mogu opisati koliko mi je žao! :( <3

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  9. Naježila si me.. Iskreno, malo sam se ratužila. Mnogo mi je žao zbog svega. Srećan ti rođendan! Želim ti sve najdivnije i najljepše u životu. Zaslužuješ. ♥

    Inače, meni nikada ne govore da ličim mnogo na jednu osobu. :)

    Novi post je na blogu -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/mini-zaful-haul-review.html

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post! Inače,srećan rodjenjan . <3 :*

    p.s. meni nikad ne govore da ličim na neku osobu :*

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan post, draga. :) Meni svi govore da licim na mamu, mada ja bas i nisam sigurna j to. Sto se tice rodjendana danas je mom pradedi osamdeset peti. Srecan ti rodjendan, draga! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da ti kažem, ni ja nisam baš bila sigurna, ali kada ti to sve veći veći broj ljudi govori počinješ i sama da shvataš.☺ Čestitaj mu i od mene od srca, baš sam pročitala tvoj post na tu temu♥ Hvala♥♥

      Избриши
  12. Happy Birthday dear, I hope you had a great time with your loved ones.

    I am following your blog via GFC, would love it if you did the same :)

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. sretan ti rođendan
    zapratila sam te
    nadam se da ces uzvratiti
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  14. Ja nemam šta da kažem, rasplakala si me ovim postom. :( ❤ Kao što si rekla, čovek nikad ne može da predvidi šta novo jutro donosi. Drago mi je da si ostala tako jaka i preživela sve to. Imam drugaricu koja tatu nema već dve godine, pa mogu bar najmanje da shvatim kako ti je. ❤

    ОдговориИзбриши
  15. Ne mogu reći da znam kako ti je i da razumem kroz šta prolaziš. Poznajem osobe koje su prošle kroz isto što i ti (moja mama je sa 16 izgubila svoju). Žao mi je zaista, ali opet osobe nastavljaju da žive kroz svoja dela i u sećanjima drugih i bitno je da se uvek u teškim trenucima prisetiš dobrih trenutaka sa tom voljenom osobom (to ja uvek radim). Želim ti srećan rođendan i sve najbolje dalje u životu :) ❤

    ОдговориИзбриши