Странице

понедељак, 29. август 2016.

Cvetna pisaljka #DIY

Hallo Leute

Novi školski pribor + DIY projekti - ima li bolje kombinacije? Iako i ove godine u prodavnicama možemo pronaći raznovsne, šarene sveščice, olovke i markere, meni je malo draže da ja sama nešto ukrasim. Pogotovo što mi onda daje nekakvu veću 'motivaciju' da završim zadatak.
Otkako sam krenula u srednju školu mnogo češće pišem hemijskama, pošto mnogo lepše klize po papiru (nadam se da me razumete☺). Stoga sam odlučila da dosadne hemijske pretvorim u nešto što je malo više u mom stilu. A šta je više u mom stilu od cveća?
Biće vam potrebno:
-hemijska (bez patenta sa federom), kojoj može da se izvadi čep sa zadnje strane
-lepljiva traka po izboru 
-veštačko cveće
-lepak (vrući ili super lepak su najbolji)
Kako napraviti: Odvojite jedan cvet sa njegove stabljike i uklonite gornji i donji čep sa hemijske. 
Uzmite traku i oblepite hemijsku. Možete vrteti u krug ili lepiti dugačke trake, sasvim je svejedno.
Stavite malo lepka na 'ostatak peteljke' na cvetu i stavite ga na mesto gde se čep prethodno nalazio.
I to je to! Iskreno mislim da ne mogu biti lakše za pravljenje, a slađe☺
Takođe, veoma lepo izgledaju kao dekoracija. Samo ih ubacite u neku posudicu.☺
Da li imate vašu omiljenu olovku/hemijsku i kako ona izgleda?
Koji vam je omiljeni cvet?
Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam.
V.

23 коментара:

  1. Oduševljena sam, stvarno predivan DIY. *--* Ja redovno gubim hemijske i olovke tako da se i ne trudim da ih ukrašavam kada će mi nestati za manje od mesec dana, pa samim tim i nemam omiljenu hemijsku ili olovku. :) Moj omiljeni cvet je ruža, ali volim i orhideje. :) <33 Divan post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam neku posebnu povezanost sa hemijskama koje lepo pišu, tako da ako ih izgubim osećam kao da mi fali ruka ili noga. Ahh, ruže su predivne! Hvala tiii♥

      Избриши
  2. O bože kako je ovo samo predivno, svaka ti čast, Višnja! <33 Moraću da probam nešto slično, hvala ti na ideji. :) <33

    novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Beautiful DIY:) Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. DIY je stvarno presladak, uvek imas jako kreativne ideje. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno, oduševljena sam. Veoma kreativno!! :)xo

    georgiarose5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Jooj ovo je toliko slatko! Stvarno orginalna ideja, baš bi voljela imati ovo u svojoj sobi! :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo je preslatko. Jako mi se sviđa sama ideja i kako si ju provela u djelo. Možda i ja isprobam ovaj DIY, ali bit će me teško natjerati haha. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Ovo je nešto najkreativnije i najlepše što sam videla, zaista. Prvo, ovo meni nikad ne bi balo na pamet, i pored toga što svakodnevno imam lude ideje, a drugo, vrlo je interesantno, elegantno i lepo. Baš ženstvena olovka! Vrlo zanimljiv način da napravim olovku kakvu niko nikad neće imati, u razredu. Ja sam zaista odusevljena postom!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Draga moja Visnja,pa ovo je bozanstveno <33!Savrseno si odradila ovaj diy ja ne mogu da opisem koliko mi se dopada <33!Za prvu sliku uopste nisam ni pomislila da su to olovke <33!Sve je divno,kao i ti <33 :)!

    ОдговориИзбриши
  10. Kakvaaa idejaa! Ja sam odusevljena :D Svaka cast! :D <3

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo izgledaa tako dobra draga☺ Super si to napravila, ja se ovoga nikada ne bih sjetila:D♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши