Странице

понедељак, 01. август 2016.

Jul kroz slike

Hallo Leute

Još jedan mesec letnjeg raspusta je iza nas, a ja imam osećaj kao da ništa posebno nisam uradila. Bolje reći, ništa od onoga što sam želela. Ipak, ne odustajemo jer ceo avgust je pred nama.☺ Dok ne krenete u nove pohode i avanture ili, kao ja, na prectravanje stvari sa To do liste, uživajte u nekim trenucima predivnog jula! ♥
Kako ste vi proveli jul?
Da li ste uradili većinu stvari koje ste isplanirali za ovo leto?
Koja vam je omiljena slika iz ovog posta?
Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam!
V.

27 коментара:

  1. Divan post! Fotke su zaista odlične, a najviše mi se dopada slika pruge. Jul mi je prošao relativno dobro ako izuzmemo upalu uha. Ii nisam uradila sve što sam planirala :-D

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe fotografije! Prva je predivna! *-*

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Fotografije su predivne. :)
    http://wefashionitxx.blogspot.ba/ followala sam te, uzvrati <3

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo volim ovakve postove. Tvoje slike su uvijek jako lijepe! :)
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jul sam provela uzivajuci, to je bio mesec mog rodjendana i onda mi je bilo sve lepo :D haha :D Super post :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odusevljena sam fotpgrafijama. Najvise mi se svidjaju prva, treca i poslednja. Jul sam provela, hm ne znam ni sama, jednostavno je proleteo. :D
    A ni pola stvari koje sam planirala, nisam uradila, no ima jos vremena, kao sto si rekla. :))

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post draga,sve slike su presavrsene tako da ne mogu da se odlicim za samo jednu <33!Jul mi je prelepo protekao <33!

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajne fotke zaista! Želim ti da u avgustu ispuniš sve sa svoje liste! :) I ja sam, nažalost, samo jednu od deset stvari sa svoje liste ispunila, ali takođe želim da ih ipunim barem još 7-8 do kraja avgusta. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Lijep pozdrav draga! Imas odlican blog, ja sam ga sada zapazila! Divne slicice koje pricaju o tvom proteklom mjesecu!Ja sam te zapocela pratiti na GFC-u #144, bilo bi mi drago da uzvratis! Ostanimo u kontaktu i podrzavajmo se u ovom blogosvijetu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post!Slike su čarobne,zaista mi se dopadaju!
    Blog ti je super,zapratila sam te,volela bih da uzvratis!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Amazing photos and views:)
    Have a lovely day!
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Fotografije su predivne, uvek se obradujem tvom novom postu u kojem kačiš slike meseca. Diivno draga... ♥♥♥

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Da, na zalost, srpanj je iza nas :(
    I ja nekako imam isti takav osjecaj, nista posebno haha :)
    p.s. Slike su jako lijepe :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Oduševila si me fotkama, zaista! Svaka ti cast, draga! :) <33


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши