Странице

среда, 31. август 2016.

Letnji favoriti

Hallo Leute

Verujem da nam je svima leto veoma brzo prošlo i da bismo ga rado produžili. Iako nam se tako ne čini, mi smo više od dva meseca na raspustu, što se smatra da je i više nego dovoljno za odmor. Ono što je 'obeležilo' ovo divno leto nalazi se u ovom postu.☺
P.S: Najviše ima kozmetike, nemojte zameriti, ali napokon sam imala dovoljno vremena da isprobam razne proizvode.
Sun Dance - sprej za zaštitu od Sunca
Za ovaj proizvod sve same pohvale! Uspeo je da zaštiti moju izrazito belu kožu da ne izgori, što je veliki uspeh. Plus ima neki divan osvežavajuć miris, koji malčice podseća na lep muški parfem.
Krema za noge sa mentolom
Znate onaj osećaj kada stanete na vreo pesak ili kamenje? Meni su napravili dosta problema (opet veoma osetljiva koža), ali ova krema je uspela da mi ublaži sve nuspojave divnog dana na plaži. Kada je nanesete, već u roku od 5 sekundi počinje da vas hladi, što takođe odlično služi i kada vam je jako toplo.☺
Gel-look nadlak - Essence
Prvi nadlak koji posedujem, a da je uspeo da održi moje nalakirane nokte par dana u čitavom stanju. Takođe dobiju veoma lep sjaj.
Ulje za kosu - Balea
Sunce, slana voda i prečesto pranje kose. Mnogima je poznato kako kosa izgleda nakon tog divnog tretmana. Nanosila sam ulje skoro svaki put posle pranja kose, na kosu koja je prosušena peškirom. Dovoljno vam je da dva puta stisnete pumpicu i imaćete dovoljno ulja da nahranite celu kosu. Naravno, ne preporučujem da ulje stavljate na teme, pošto će kosa biti blago masna, ali kada se stavi na krajeve i malčice iznad njih, oni postaju jako mekani i kosa se deset puta lakše raščešljava.
Mystic Mauve - Maybelline New York (250) 
Prvi karmin koji sam zapravo koristila! Veoma velik napredak, pošto sam oduvek izbegavala da 'bojim' usne. Nijansa je malo tamnija nego što sam očekivala, ali kada se prvo nanese balzam, a zatim ruž boja je fantazija.☺
Mini beauty
Meni su ovi parfemčići poznati već 7-8 godina i zaista volim da ih koristim. Isprobala sam razne mirisne note i taman kada nađem onu savršenu oni prestanu da je proizvode. :( Ipak, uspela sam da joj nađem zamenu.☺ Jedina zamerka je što se miris ne širi za vama, ali za ovako pristupačnu cenu (manje od 400 dinara) radi savršen posao.
Charcoal and Black Sugar Face Mask and Scrub
Čitajući razne stvari o nezi lica, saznala sam da je ugalj veoma dobar za iščišćavanje mitisera i potkožnih bubuljica. Samo par dana nakon toga u DM-ovom katalogu naiđem na ovu masku/piling, odletim da je kupim i ostanem oduševljena. Mom licu ova kombinacija toliko odgovara, da se nakon toga skoro i ne masti (inače sa tim imam jako veliki problem) i postane jako mekana. Šećer se nalazi u kristalima i savršen je kao piling, dok ugalj prijatno deluje na lice. Na slici je nažalost samo gornji deo pakovanja, pošto sam donji potrošila. Jedno pakovanje je dovoljno za četiri tretmana, što bi značilo da traje oko mesec dana.☺
Sudoku, skandinavke, osmosmerke...
I naravno, kako bih ja drugačije provela leto bez svojih omiljenih zanimacija? 
Grand Freeze Coffee
Mislim da mi je ovo omiljena stavka sa liste. Pogotovo kafa sa ukusom kokosa. Mmmmm....
Koje stvarčice su vama obeležile leto?
Da li ste spremni za sutrašnji dan?
Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam.
V.


26 коментара:

  1. Grand freeze kafa je stvarno fenomenalna, takođe sam opsednuta, hehe. :) Hvala ti na preporuci za nadlak, baš sam u potrazi za nekim dobrim. :) Što se tiče mojih letnjih favorita definitivno sam najzadovoljnija Topten kremama za zaštitu od sunca, zaista su odlične. :) Sjajan post i fotke, draga! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se! Koristil sam ih prošle godine i bile su odlične.☺ Hvala ti draga Marso!♥

      Избриши
  2. That lipstick has a beautiful color:) nice products:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ni jedan od tih proizvoda, ali svi izgledaju divno! Sviđa mi se nijansa ruža. Sretno ti sutra u školi draga♥

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam koristila ni jedan od navedenih proizvoda!Moram probati ulje za kosu! :)Divan post!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post ♥
    Slike su predivne ♥
    Sviđa mi se ovo ulje od Balee,pa bih ga mogla kupiti jer moja kosa bez ulja izgleda poput lavlje grive ♥
    Hhahha,imamo istu staklenku,tj. sličnu jer je na mojoj ugravirano nešto ♥
    Želim ti ugodan ostatak dana ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/
    XoXo

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam niti jedan proizvod sa slike probala, ali uopće ne sumnjam u dm-ove proizvode. Moje su ljeto obilježile knjige i osmosmjere, kraižaljke, sudoku... najviše. Post je odličan! :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Osim ovog osvezavajuceg Grandovog napitka, ja zaista nisam imala prilike da probam ni jedan od ostalih proizvoda, ali moram reci da mi se dopala tvoja lista favorita. Ni malo ne sumnjam u tvoj ukus, tako da verujem da su zaista dobri. Sve u svemu jako gotivan post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post draga moja,slike su zaista predive prosto ostavljaju bez daha <33 :)!Moracu da probam tu kafu,par puta mi je zapala za oko al nekako nikako da je probam.Sto se tice mojih favorita ima ih dosta,mozda cu i napisati post o tome :)!Koristila sam iste kreme za suncanje,fenomenalne su :) <33!

    ОдговориИзбриши
  9. Ovog leta sam probala kaućino sa čokoladom po prvi put u životu i veoa mi se dopao. Ta je inače i moja prva kafa do sada :P. Post i fotografije su kao i uvek savršene, mislim, ništa manje nisam ni očekivala od tebe :) <3. Želim ti sve najlepše u novo školskoj godini. Da ispuniš sve ciljeve i da ti ova godina Srednje škole bude neaboravna! Ljubim te :* <333

    http://modernastreberka.blogspot.rs/ - Novi post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro je da si imala lepo iskustvo sa prvom kafom, jer sam ja probala tursku i samo odustala i vratila se čajevima... Hvala ti punooo♥♥♥

      Избриши
  10. Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda, ali svakako bi voljela. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  11. Sjajni favoriti. ♥ Fotkice su odlicne. :) Nisam isprobala nista iz ovog posta, ali sve deluje super. :) Mislim da sam jedno vreme takodje sa 8-9 godina koristila parfemcice "Mini Beauty", kupovala sam zbog izgleda bocice uglavnom. :D ♥
    <333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Super favoriti i jako mi se svidio blog pa ti šaljem jedan follow ;)

    Ako želite posjete moj blog pa ako vam se svidi dobro ste došli: http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши