Странице

недеља, 11. септембар 2016.

Avgust kroz slike

Hallo Leute♥

Poslednji mesec letnjeg raspusta, meni je veoma brzo prošao. Pogotovo poslednji dani, pošto sam se sa odmora vratila u septembru. Ovoga puta donosim vam malo više slika... Uživajte!
Jutarnje šetnje kejom sa tatom
Ništa lepše od roštiljanja sa knjigom omiljenog pisca u ruci
Večernji treninzi
Previše sam ponosna na svoj rad da ga ne bih podelila sa vama (sorry not sorry)
Canal d'Amour
Ostrvo Vido
Pogled na divnu plažu Krfa
Ohridsko jezero
Uživanje uz veoma dobru knjigu
Osećaj peska koji se povlači ka moru
Mauzolej na ostrvu Vido
Mekike u sitne sate, dok putujemo kroz Makedoniju
 


Koja je vaša omiljena uspomena prošlog meseca?
Koja fotografija vam se najviše dopada?
P.S: Prijavite se na Giveaway!
Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam.
V.



31 коментар:

  1. Vidim da ti je prošli mesec bio predivan!Uslikala si prelepe slike!Drago mi je što si slikala u prošlom mesecu,da bi nama pokazala kakav ti je bio prošli mesec. :* Ljubim te puno. <33

    anastasjastyles.blogspot.ba
    ko želi,neka se učlani u moj blog,uzvratiću mu,sa 1OO članova pravim special.Hvala svima unapred. :**

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su preeedivne, draga! <3 Najviše mi se dopadaju slika sa knjigom, slika noktiju i osma slika odozdo. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam šta bih rekla izuzev da sam oduševljena! :) Sve slike su fenomenalne, ali osobito moram pohvaliti tvoje nokte, svaka čast, Višnja! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Preddiiivan post draga moja,slike su savrsenee odusevljena sam <333 :)!!!Nokti su perfektni,svaka cast!!

    ОдговориИзбриши
  5. Fotke su predivne, ali nokti *.*, i moji budu dugi ali ne toliko jer pucaju brzo, možeš li napraviti neki post o svjim noktima, inače predivne fotke i post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Znala sam da ćeš uskoro objaviti slike meseca Avgusta i mnogo mi je drago što su napokom izašle! Divno draga Višnja...zaista :) <333

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post i jako mi se sviđaju fotke, ali ipak borovnica je borovnica ^_^. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Joj, prelepo je! Tebi je baš bilo lepo ovog leta. :)xo

    georgiarose5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su prediivne, a sudeći po njima, osmi mjesec ti je bio i više nego odličan. :D

    Novi post na: redheads-diary.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  10. Kako imaš predivnee nokte! Sve fotke su divne, vjerujem da si uživala♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Tvoj avgust je definitivno bio jako zanimljiv, i drago mi je da si ga lepo provela! Inače sliku su odlicne, jako originalne i profesionalne, sto mi je jako bitno, i sto mi se posebnoo svidelo u tvom postu! Moram reci da mi je posebno zapala za oko slika tvojih noktića, predivni su, zaista si kreativna. Dala si mi odličnu ideju!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Fotke su predivne, vidim da ti je bilo lijepo, i baš mi je drago zbog toga. Nadam se da si se odmorila i nauživala,te da si spremna za nove izazove :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post! Divno mijesto zaista.Na mom blogu je novi post , tako da možeš pročitati . Član sam tvog bloga , tako da bi mi bilo drago kad bi uzvratila?

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Mislim da mi se ovaj mjesec tvoje slike najviše sviđaju. Predivne su :)
    forever-blogm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. What a wonderful photo! Charming places!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  16. Ovim postom si zaista nadmasila sve ostale iz ove rubrike. ♥ Fotkice su magicne, i da nokti su takvo savrsestvo. *-* ♥ Nadam se da si uzivala na odmoru, a sto se tice moje najlepse uspomene iz avugsta to bi takodje bio povratak sa odmora i ti prvi dani avgusta. Divan post draga. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши