Странице

среда, 07. септембар 2016.

Olovka piše srcem♥

Hallo Leute

Nakon skoro tri nedelje, ponovo zajedno. Moj laptop i ja. Moram vam priznati da mi je nedostajalo kuckanje, a da bih održala svoje prisustvo u blogosferi, pripremila sam vam postove unapred i upravo gledam komentare i vidim da su vam se mnogo dopali. Hvala vam do neba! Ipak, mnogo mi je drago da sam se odmorila od virtuelnog sveta, jer sam bila dve nedelje van zemlje i blogger na telefonu je očajan. Takođe i internet. Tako da sam odlučila da to bude moj godišnji i nisam se nervirala zbog toga. (Barem sam se trudila.) Ali stvarno, mogli bismo dobiti i neku bolju aplikaciju ili barem dobru verziju sajta za telefone.
Zbog produženog odmora, započela sam školu u ponedeljak, umesto u četvrtak i mislila sam da je taj izostanak sasvim nebitan. Verujte mi da sam se prevarila. Mnogi profesori su već počeli da predaju. Mnogi profesori su mi se promenili. Društvo se takođe promenilo. Naravno da sam sve saznala, pošto je moja najbolja drugarica za vreme mog kupanja i uživanja na plaži sedela u školskoj klupi i sve pažljivo slušala. Mogli bismo da se vratimo na ponedeljak.
Ponedeljak: Dan prepun lažnog oduševljenja "Aaaa Višnja, došla siii!", jakih zagrljaja i pitanja kako je bilo na moru. Izvinite, a kako može biti na moru? Nakon toga, taj dan je obeležila još jedna jako jako velika stvar. Vratio mi se profesor fizike, koji je odjednom odlučio da predaje na nemačkom. Nije bio tu cele prošle godine i jedino što znam iz fizike na nemačkom jeste brzina, magnetizam i vektor. Podrazumeva se i da odgovaramo na nemačkom, naravno. Znam, znam... Ja sam bilingvalni nemački smer i to je zapravo poenta svega, ali ja jedva ukapiram fiziku na srpskom. Stvarno. Znate kada vam nešto onako baš baš ne ide? Kod mene je to fizika. 
Prošao je i utorak, tako da sam puna utisaka. Mislim više ću ovde da vam se izjadam i nadam se da će neko da mi se pridruži u komentarima, da vidim da nisam jedina.
Profesori očekuju da se sećamo svake godine koju smo ikada učili. Svi su u fazonu "Pa deco sramota, radili smo ovo u prvoj godini." ili "Dajte, molim vas, pa ovo je gradivo osnovne škole.". Idem u treći razred gimnazije. Ponavljam, IDEM U TREĆI RAZRED GIMNAZIJE. Kako bih mogla da se sećam svega što smo radili iz svakog od petnaest predmeta? Nažalost nemam fotografsko pamćenje, bolje reći na sreću. *Znate li koliko puta sam imala želju da imam fotografsko pamćenje i da samo pročitam jednom lekciju i već sam ekspert? Onda bih se setila da ti ljudi ne pamte samo lekcije, već i svako lice, zvuk i najsitnije detalje svake situacije.* Nakon silne razočaranosti profesora našim neznanjem, počeli bismo nove lekcije. Naravno, očekuje se da ih znamo već sledeći dan.
Onda, hodnici. Pre dve godine i ja sam bila prvak. Razumem ja vas skroz. Ali ne možete stojati na sred hodnika ako ne znate gde imate čas. Niko ne zna i zato samo stanite na desnu stranu hodnika i sačekajte dok ne ugledate vašeg profesora. 
Draga (ili bolje reći poštovana) gimnazijo, nadam se da četiri godine provedene sa tobom neće biti uzalud. 
Mit herzlichen Grüßen, V.

Koje tri reči bi opisale vaše prve školske dane ove godine?
Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam.
V.

27 коментара:

  1. I love those pictures:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Srećna nova školska godina,hehe!Odličan post.Inače,ona 3. slika kida!xDD♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Lažna oduševljenja su osnovna stvar takvog dolaska i veoma me živciraju. Mada, i ja namestim lažan osmeh i zagrlim ih (verovatno si to i ti uradila). Nadam se da si se lepo provela na godišnjem :). Svakim slučajem vidim da ti nije toliko loše na početku godine ali ti želim još bolji nastavak. Moji prvi dani su: zastrašivanje-mala matura... :) <333

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, naravno da sam i ja to uradila, igramo iste uloge. ;)Hvala ti draga! Ne daj da te preplaše, mislim da si ti već i sada spremna.☺♥♥

      Избриши
  4. I ja sam neko kome fizika ne ide ni malo, tako da te razumem... Mojih prvih nekoliko dana u osmom razredu proteklo je uobičajeno, bez preteranog uzbuđenja ili nečeg posebno zanimljivog. Bombarduju nas inicjalnim testovima (sva sreća što ocena ne ulazi u dnevnik) i pored toga nam samo pričaju o prijemnom. Mislim, okej, znamo već šta nas čeka na kraju godine, pustite nas da uživamo bar prvih nekoliko dana... U svakom slučaju, post je jako zanimljiv. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, dobro je... Kod nas inicijalni testovi dođu tek krajem septembra, a poneki i upisuju ocene iako ne bi trebalo, ali ipak to je moja draga gimnazija u kojoj pravila ne važe.. Skroz se slažem! Hvala ti☺

      Избриши
  5. Izvini morala sam ukonit komentar jer sam shvatila da je napravljena bruka pravopisnih grešaka. I kada kaže čovjek nemoj se nervirati zbog profesora :D

    Aaaa, slažem se sa tobom oko ove rečenice "pa to smo već radili". Ako me išta izluđuje to je. Msm halo ni oni ne znaju šta su predavali prve dvije godne a da mi znamo. Kada kažem prve dvije mislim na godine njihovog rada u praksi. Lako je njima iz godine u godinu jedno isto ponavljaju i onda nam kažu "Pa to se radilo". Grrr.
    Inače post je super. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, čim ih spomenemo - zbrka u glavi. Baš tako! Hvala draga.♥

      Избриши
  6. Ja sam sad zadnji, osmi razred osnovne škole i sljedeće godine krećem u srednju. Mrzim to što učitelji očekuju da se sjetimo apsolutno svega, ja se jedva sjećam što smo mi radili u sedmom razredu, a kako je tek tebi onda kad se moraš prisjećat svega iz osnovne haha. :D

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Draga moja,ja ne znam sta da ti kazem za fiziku hahaha :').Meni predaje najstorza nastavnica nemackog u gimnaziji,tako da te razumem...Divan je post,totalno te razumem za ta lazna odusevljenja..Ljubim tee :) <33333!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I kog mene je profeskorka nemačkog najstroža, skroz te razumem... ♥♥♥

      Избриши
  8. Hahaha, pomalo si me uspjela i nasmijati, inače svi profesori su u fazonu ' To ste radili u osnovnoj' i 'Kako to ne znate?' hahah, sve u svemu razumijem te i znam kako ti je, jer sam i ja ove godine krenula u treći razred gimnazije, tako da dijelimo istu tugu xd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ooodličan post! <33 Ja sam sada pošla u srednju školu i očito sam imala tu sreću da dobijem genijalne profesore, ali zaista genijalne. :) Želim ti sreću sa fizikom, sigurna sam da ćeš se prisetiti ti i tog 'fizičkog' nemačkog. ;) <33

    Novi post-> Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo, baš baš baš mi je drago!☺ Iskreno, nadam se... Ipak četiri puta nedeljno po 45 minuta parlanja...

      Избриши
  10. Draga moja, pre svega moram reci, da iako često ulazim na tvoj blog, do sada nisam zapazila da se zoveš Višnja, i vrlo sam se prijatno iznenadila zbog toga. Jako lepo ime. Osim toga, na početku, naslov me nikako nije asocirao na tekst koji sam pročitala. Zaista imaš stila za pisanje, tekst koji nam ostavljaš je tako lagan, i uz dopunu ovih divnih slika, tvoji postovi blistaju. Inače slična situacija je i kod mene u školi, apsolutno te razumem tako da mi je iz tog razloga bilo interesantno da citam ovaj post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago da ti se doapda! 'Poenta' naslova ovog posta jeste da kažem ono šta mi je na srcu poslednjih dana.☺ Hvala ti puno, puno na predivnom komentaru, ne možeš da zamisliš koliko mi znači...♥

      Избриши
  11. Fiziku ni ja ne volim, stvarno je dosadna ali sta je tu je, mora da se uci. Odlican post Visnja, mnogo volim da citam a i pisem ovakve postove gde bloger prica o svom zivotu i razmisljanjima. ☺

    ОдговориИзбриши
  12. Fizika, hm, imala sam je tek dva sata i mrzim ju iz dna duše!! Moj prvi dan škole - užasan!! :)))

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ćeš ipako nekako uspeti da je zavoliš. Baš mi je žao što je bilo tako...

      Избриши
  13. Iskreno, žao mi je što moraš slušati fiziku na njemačkom hah. Fizika mi je teška i na hrv, ne znam kako bih da ju moram slušati na njemačkom, ali vjerujem da je tebi njemački ide super!☺ Super post♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши