Странице

понедељак, 03. октобар 2016.

Septembar kroz slike

Hallo Leute♥

Otkako je počela škola moju galeriju su zaposele slike lekcija, urađenih zadataka i prepisanih lekcija. Sva sreća, imala sam kratko putovanje u prestonicu Rumunije, koje me je izvuklo da vam ne postavim silne papire sa raznim rukopisima. Potrudiću se da vam dočaram barem delić Bukurešta uz slike i njihove opise. Uživajte!♥

Vraćanje sa odmora u džinovskom trajektu

Najčokoladnija fantazija

Pauze na autoputevima..

Jutarnja šetnja po Niškoj tvrđavi



Omiljeni hobi :)

Bili su preukusni!

Početak divnog produženog vikenda





Đevrek punjen vanilom-mmm...

Trijumfalna kapija koja se inače nalazi posred raskrsnice i veoma je teško napraviti dobru fotografiju...


Zgrada parlamenta - druga najveća građevina na svetu




  
Naravno, ništa ne prolazi bez slika iz aviona☺
 Pobednica darivanja:
Nađa Dimitrijević! Draga, javi mi se u Instagram direct ili preko e-mail adrese.☺♥


Koja fotografija vam se najviše dopada?
Šta je obeležilo vaš septembar?
Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam.♥
V.

27 коментара:

  1. Beautiful pictures:) Great post!
    Have a nice week!
    kisses❤

    ОдговориИзбриши
  2. ja ne mogu, a da ne izrazim svoje oduševljenje- svaka čast na ovom postu, ostala sam bez teksta, Višnjice moja <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post draga moja,slike su bozanstvene <33!Od toliko slika ukusne hrane moram ti priznati da sam ogladnela haha <33!Sve je divno,da li bi mogla da napises recept za kolace na blogu ili da mi ga posaljes na mejl trazim nesto ukusno da pravim u ovo hladno vreme <333!Divno je sve,drago mi je da si se lepo provela!Cestitam pobednii!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, hvala ti na predlogu.☺ R#ecept možeš ičekivati na blogu do kraja nedelje! Hvala ti Ađi draga!♥♥♥

      Избриши
  4. Joj, oduševila si me slikama, od ove hrane sam ogladnjela, i poželjela neko putovanje :) Drago mi je što si se odlično zabavila <33 Čestitam pojednici

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  5. Sigurna sam da si se lijepo provela. Ja učim od početka septembra... ♥ ♥ *-*

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jako volim ovakve postove i sama sam uradila ovakav post, zaista su ti fotke divne, kvaliteta je odlična, ova fotka iz aviona mi je the best, ali ovi mafini sa spongebobom su mi preslatki, predivne fotkice, kao i post :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Slike iz aviona su zaist magične.Nasmejao me ovaj mogu reći citat,značii :D
    http://natalijabeauty.blogspot.nl

    ОдговориИзбриши
  8. Čarobno... oduvek sam volela tvoj mesec kroz slike i oduvek sam mu se punooo radovala. Nadmašila si sebe ovog meseca, svaka čast draga :) ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Jako dobre slike draga Visnja, odusevljena sam.
    Ocigledno je tvoj rpedhodni mesec bio i vise nego zanimljiv

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. O moj boze! Predivno! Znaci svaka slika je divna i mnogo mi je drago ih podelila sa nama, kao i svoje putovanje za koje ne sumnjam da je bilo catobno! Mogla bi sa nama da podelis recept kolaca koje si spremala? :D
    Poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuno! Očekuj recept do kraja nedelje na blogu.☺♥

      Избриши
  11. Draga Višnja, slike su ti vrh i dok sam ih gledala imala sam osjećaj kao da je svaka pričala svoju priču. Stvarno sam oduševljena. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Slike su prelepe, od nekih sam i ogladnela. Super post i cestitam pobednici. :)

    ОдговориИзбриши
  13. Tek sam počela sa blogom, imam prvi post, ako možete pogledat bilo bi mi drago.
    Moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши