Странице

петак, 02. децембар 2016.

Novembar kroz slike

Svojim uspesima u novembru baš i ne mogu da se pohvalim. Ovaj mesec sam najviše provela u svom ćošku sobe, za radnim stolom sa knjigom u ruci. I to ne knjigama po mom izboru. Barem se u školi ništa nije pokvarilo. Valjda novembar takav treba i da bude, kako bi nas bolje pripremio za divan period koji dolazi. Nadam se da vas maolbrojne fotografije neće razočarati... Uživajte!♥

Napišite mi vaše utiske u komentarima, volala bih da pročitam.♥

Kontakt:
E-mail: compliment.my.brain@gmail.com
Instagram:@princesskrofnica

20 коментара:

  1. Aiii, slike su zaista sjajne. Slažem se da je svima nama ponestajalo i vremena i inspiracije tako da mislim da nema razloga da budeš tužna jer imaš malo fotografija. Iako je fotografija manje nego obično one su zaista predivne. Kao i uvek ako mogu da zaključim ♡♡

    ОдговориИзбриши
  2. divne fotografije pogotovo ovo drvo sa srcem, sigurno nosi jednu divnu pricu

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  3. Simpatične fotografije. :)
    Najviše mi se dopada druga na kojoj je ovo simpatično srculence. :)
    Nadam se da će ti decembar biti zanimljiviji i bolji. :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su predivne!! I meni je slično protekao studeni. 💋💋💖💕



    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  5. Visnja draga, jako dobre slike. Bas su originalne i profesinalne. Uzivala sam razgledajuci.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Prva slika upisuje moj cijeli mjesec, nažalost haha.. Divne slike draga moja, najljepša mi je ova sa snijegom aa, blago tebi☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su ti prelepe, pogotovo ono drvo se srcem!
    Zapratila sam te pa ako zelis uzvrati: https://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post draga moja,slicice su savrsene <33!U novembru noi ja nisam bila preterano za pohvalu,ali nastojim da to ispravim u ovom oslednjem mesecu ove godine <33!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da ćemo se obe popraviti.☺ Hvala ti puno draga!♥♥

      Избриши
  9. maximum of your friends are probable operating in places of work and leading a sedentary way of life - similar to you. So it is handiesthttp://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/

    ОдговориИзбриши
  10. Predivne fotografije, da budem iskrena ja dugo nisam postavila ovakav post i pomalo se kajem zbog toga, jer zaista uvijek uživam u ovakvim postovima kroz fotografije, ova druga fotografija mi je baš zapala za oko, zaista predivno

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Mislim da je subisni reci bilo sta,kada su sjajne slike tuda sve trenutke docaraju na najbolji mogici nacin. Stvarno svaka cast! :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши