Странице

недеља, 11. децембар 2016.

Vodič kroz DIY poklone i dekoracije #1

Ponekada je potrebno početi sa planiranjem na vreme. Bolje reći uvek. Jedino što ja baš i ne spadam u takve osobe. Krenem ja na vreme da razmišljam, ali sa razmišljanjima završim na sasvim trećoj strani i nikada ništa konktretno. Ove godine to menjam! Do kraja decembra ću se potruditi da vam predstavim što više DIY ideja za dekoraciju i poklanjanje.☺
(ostanite do kraja posta, čeka vas malo iznenađenjce ☺)
Svake godine u okrviru razreda igramo se Tajnog Deda Mraza i ove godine sam bila sreće da izvučem svoju najbolju drugaricu! Tako da je ovaj pokon namenjen njoj. U sledećem postu vam jajvljam kako je prošlo!♥
Biće vam potrebno:
♥ jednobojna keramička šolja (verovatno može i staklo, bitno je samo da ne bude od plastike ili nekog drugog topljivog materijala)
♥ permanentni markeri
♥ vlažne maramice
♥ obične maramice
♥ rerna
Na početku je potrebno da osmislite kako želite da ukrasite šolju. To može biti neka izreka, neki crtež ili šta god da vam padne na pamet. Kada ste osmislili, možete preći na oslikavanje, za koje će vam biti potrebno strpljenja i dobra volja.
Verovatno ćete grešiti, ali su zato tu vlažne maramice koje spasavaju! Nakon što ste grešku obrisali vlažnom maramicom, mesto pređite i suvom, da markeri ne dolaze u dodir sa vodom.
Pre pečenja
Kada ste zadovoljni svojim dizajnom, šolju smestite u hladnu rernu na 180 stepeni, na 30 minuta. (kako bi se boja 'zapekla')
I vaš poklon je spreman!
Nakon pečenja
P.S: Neki markeri su promenili boju nakon pečenja. :(
P.P.S: Šolju možete napuniti omiljenim čokoladicama te osobe i vezati oko nje jednu mašnu.☺
****************************************************************************
ZAMALO DA ZABORAVIM!! Ne znam da li se sećate, ali krajem leta sam organizovala jedno darivanje za vas i pobednicu proglasila početkon školske godine. Nažalost pobednica mi se nikako nije javila, nije mi ostavila nikakav kontak, a čak sam probala i preko njenog bloga da je dobijem, ali ništa. Mislim da sam zaista dovoljno dugo čekala, tako da sam odlučila da ponovo odem na sajt random.org i izaberem novu pobednicu, sa kojom ću, nadam se, stupiti ubrzo u kontakt.☺
To bi bila Jana Milivojević! Čestitam!♥

Da li imate neku želju koji DIY sledeći da isprobam?
Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam.♥

Kontakt:
E-mail: compliment.my.brain@gmail.com
Instagram: @princesskrofnica

11 коментара:

  1. Divan post draga, prosto sam uživala čitajući ga *-* Bez obzira što su se boje promenile, prilikom zagrevanja, savršeno je ispalo, stvarno mi se baš dopada i ne sumnjam da će i tvojoj drugarici da se dopadne *-* Usput, mnogo lepo pišeš i vidi se da si se baš potrudila♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Diivan post, ja jako volim da sama dizajniram poklone za drage osobe, a ovo je zaista sjajan ideja! :) <3
    I čestitam novoizvučenoj dobitnici! :*

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Visnja draga, ja Sam odusevljena ovim postom! Zaista predobro! Predivna ideja, nikada mi nista slicno ne bi palo napamet.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi se sviđa ova ideja za poklon, baš je originalna i personalizirana, što je dosta važno, jako bih voljela da napišeš i napraviš još jedan sličan diy projekat, ovaj je zaista odličan :* i čestitam pobjednici

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post draga moja,oduvek me zanimalo kako da se posle crtanja boja ne skine sa solje <33!Diivno je pokusacu da napravim ovo :)!Cestitam pobednici!

    giveaway
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Oduvek sam nekome želela da napišem nešto na solju, ali sam bila skeptična oko pečenja, mada sada vidim da je bezbedno hahah. Baš mi je drago što sam osvojila giveaway<333

    ОдговориИзбриши
  8. Predivna ideja. Preslatko izgleda. Moze se napisati neka predivna poruka nekome do koga nam je jako stalo i biti ce super uspomena.

    beautybydorotea.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  9. Predivno je draga moja <33 Nadam se da će biti još DIY postova jer ti stvarno sjajno leže, a mi uživamo čitajući ih. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  10. Diy je bas kreativan i nekako u tvom stilu, super jee! :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Odlicno, bas si kreativna :)
    http://beseenbepopular.com

    ОдговориИзбриши