Странице

недеља, 15. јануар 2017.

Decembar kroz slike




Iako smo već duboko zagazili u prvi mesec nove 2017. godine, još uvek niste videli poslednje prošlogodišnje izdanje vaše omiljenog posta! Dok nije počeo raspust, decembar je za mene bio pravi košmar, pošto znate kakvi su profesori na kraju polugodišta... Zbog toga su slike iz ovog posta najviše iz Beča, u koji sam otputovala par dana pred Novu godinu i tamo je dočekala (ostatak slika iz Beče ćete videti u januarskom postu sa slikama). 
Kako je prošlo vaše poslednje poglavlje u 2016. godini?😊
Staklene kugle, suvenirnica, Beč


Hudertwasserhaus, Beč
 
Praznična kupovina - moja omiljena!
Dvorac Belvedere, Beč
V.

E-mail: compliment.my.brain@gmail.com
Instagram: @princesskrofnica
Facebook: Pametno dete



21 коментар:

  1. Predivne fotke draga! Ja bih nekad voljela da posjetim Beč. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajno draga... uvek se radujem tvojim fotografijama :) <333

    ОдговориИзбриши
  3. Fotografija ti je u krvi <3 <3
    Slikes u prelepe , baš kao i tvoj post a i blog celoukupno <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo je sto si bila u Becu, i ja bih volela jednom da odem . Slike su fenimenalne! :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će ti se želja ispuniti.♥ Hvala puno draga!

      Избриши
  5. Preivne fotkice, baš u prazničnom fazonu, kakav je i decembar :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepe fotkice.Vidi se da je tebi bilo lepo u devembru! :) <3

    patheticblonde.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Beautiful photo!
    I'll be glad mutual subscription<3
    Shkvo

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam oduševljena sa fotografijama prosto su čarobne sve je divne ❤❤❤!Jedva čekam još slika,predivno!

    ОдговориИзбриши
  9. Jaoj, ovo jeprava magija! Svaka čast na ovako divnim fotkicama, vidi se da si se divno provela u Beču <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  10. Slike govore više od svih reči, kad je Beč u pitanju. :)


    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши