Странице

четвртак, 12. јануар 2017.

Zimsko redekorisanje #DIY_room_decoration

Jedna od mojih prednovogodišnjih odluka je bila da preuredim svoju sobu. Mnoge od vas je zanimalo kako će ispasti, a takođe smatram da vam može poslužiti i kao inspiracija za vašu sobu.
Većinu stvari sam sama napravila, tako da sam sam uživala i lepo se zabavila.
PRE:
POSLE:

Kao što možete primetiti, najveća promena jeste što sam zakačila plutanu tablu, koja ima i jednu belu polovinu po kojoj se piše markerom.☺ Dodala sam ukrase za jelku na lampice sa slikama, a na radnu površinu stavila par zimskih dekoracija poput čaše iz meka (koju koristim kao držač za olovke), Sneškića iz OVOG POSTA, Memory Jar za 2017. godinu... Takođe sam napravila i ogromnu pahulju koja je isto zakačena na lampice, a nju možete napraviti isto vrlo lako (UPUTSTVO).
Kako vi ukrašavate vaše sobe?
Da li da pravim ovakve postove za svaki prelaz iz jednog godišnjeg doba u drugo?
Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam.
V.
E-mail: compliment.my.brain@gmail.com
Instagram: @princesskrofnica
Facebook: Pametno dete

26 коментара:

  1. Odličan post!Soba ti je prelepa.Obavezno pravi ovakve postove za svako godišnje doba.Ja sada pakujem svoju jelku.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Kod mene sve praznične dekoracije ostaju najmanje do polovine februara.☺

      Избриши
  2. Preeedivan post draga moja,ja sam oduševljena ❤❤!I ja treba da preuredi m još malo sobu,a ti si mi dala ideje ☺❤!Volela bih da radis ovo cesce mnogo mi se dopada ☺❤!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti lepotice moja!♥♥ Potrudiću se da radim ovo mnogo češće.☺♥

      Избриши
  3. Uživala sam u postu, deginitivno si i meni dala neke ideje za zimski diy, mada je kod mene čitava soba u ljetnom fazonu xd Češće radi ovakve postove definitivno su odlični

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se svidjaju ove lampice i slike,divno izgleda.Odlican post!Ja uvek planiram da malo uredim svoju sobu ali to nikako da se desi haha.Ovo mi je bila inspiracija!

    Novi post ---> girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago! Uh, i ja sam se jedva naterala.. Uvek počnem, ali nikako da završim :D

      Избриши
  5. Kako je divno, ove lampice baš podižu izgled, jako mi se sviđa! Voljela bih vidjeti detaljan desk tour draga♥♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su one omiljeni deo! Hvala ti na ideji, očekuj uskoro i taj postić♥

      Избриши
  6. Soba ti je predivna! To je pravi holiday spirit. :) Odličan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Ova ideja sa lampicama je predobra i jako lijepo izgleda!
    Ovo sam i ja planirala uraditi u svojoj sobi, samo još ne znam gdje i koje ću fotografije staviti :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, i ja sam ih jedva izabrala! Drago mi je da ti se dopada.☺

      Избриши
  8. Predobroo izgleda ♥
    https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam svoju sobu ukrasila i napisala post o tome. Ja sam (u nemogućnosti nabave plutene table) umjesto plutene table stavila stiropor i za sada mi se to baš sviđa! Jako si lijepo ukrasila svoju sobu, ja sam fotografije stavila na zavjese. Sada su ti ukrasi skinuti iz moje sobe, jer sam dobila novi krevet i sve je drugačije. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  10. Mnogo mi se svida tvoj radni sto. Ja moj, nažalost, nisam stigla da ukrasim kako treba zbog čestih poseta Beogradu poslednjih nedelja tako da je to palo u vodu. Ali kada ove godine budem ukrašavala verovatno ću staviti one fotografije koje ti imas na zidu :) ♡♡

    ОдговориИзбриши
  11. Prelepo si ukrasila sobu,baš je onako što bi se reklo tumblr hah.Super fotografije,još bolji post!<3

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Detalj sa slikama na zidu me je oduševio. Tabla mi se također čini vrlo zanimljivom i praktičnom. Nadam se da ćeš pisati ovakve postove za svako godišnje doba. :D


    itsnina23.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши