Странице

четвртак, 22. септембар 2016.

Kako se spremiti za školu za manje od deset minuta?

Hallo Leute

Poučena jutrašnjim iskustvom, shvatila sam da je svašta moguće. Čak i da se spremite na vreme, iako ste ustali deset minuta pre nego što vam bus kreće. Pa, da počnemo! 
Potrebno je da:
NAJVAŽNIJA STVAR-ustanete deset minuta pre nego što morate da krenete ili bolje reći, odložite sve moguće alarme koje ste postavili (mnogo je lakše nego što izgleda, verujte mi, pogotovo kada zaspite u dva sata posle ponoći). 
Ne počnete da paničite i vičete u sebi (ili naglas) "Neću stići! Neću stići! Bus opet odlazi pre mene! Stiže novi neopravdani!" kada vidite koliko ima sati. Duboko udahnite i samo pozitivno!
Zgrabite prve farmerice i majicu koje uočite u ormanu kada ga otvorite. U 99% slučajeva izbeći ćete modni promašaj.
Zube perete oko minut ili ih isperete tečnošću za zube. Znam da nije baš najhigijenskije, ali mislim da će vam vaši zubi oprostiti jedno nemarno jutro.
Od šminke stavite samo jednu stvar! Koja će to biti? -Razmišljajte dok perete zube.
Budete ponosni na sebe jer ste veče pre spakovali knjige i sve ostale stvari.
Pojedete voćku ili neku bonžitu, ako ne kod kuće, onda na putu do škole ili kako ja uvek radim-dok silazim niz beskrajno dugačko stepenište zgrade. Naravno, samo ako to radite i prilikom normalne brzine spremanja.
Ako me računica ne vara, celokupan proces bi trebalo da traje najviše deset minuta. Tako je barem bilo u mom slučaju.☺ Takođe, moći ćete mirno i pozitivno da nastavite svoj dan, kao da se ništa od ove jurnjave jutros nije desilo. Ne brinite, vaša tajna je na sigurnom! ;)


Koji je vaš trik kako ne biste zakasnili u školu?
Ako se to ipak dogodi, koje opravdanje iskoristite?
Napišite mi u komentarima, volela bih da pročitam.
V.

18 коментара:

  1. Divan post. Jako koristan, iako ja ustajem u 6 kada treba iz kuce da izadjem u 7:15! Da, toliko sam spora, i nista na celom svetu me ne mize ubrzati. Bas sam izgubljen slucaj... xD
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. KAda god mogu da odugovlačim, ja odugovlačim, ali ipak mogu i u petu brzinu da ubacim.☺ Hvala ti draga!♥

      Избриши
  2. Odlicni saveti!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, ali nikad ne bih mogla da se spremim za 10 minuta, meni uglavnom treba minimalno 20 a nekad ustanem ranije pa imam oko pola sata da se spremim ako mislim da mi je potrebno. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Draga, zaista divan post, nema šta. :) Kada kasnim u školu u stanju sam da se spremim i za pet minuta- ma kakva šminka, češljam se perem zube, oblačim prvo što stignem, uzimam ranac i put d noge, haha. :) Hvala ti na ovim savetima, veoma će mi koristiti. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, svaka čast! Pet minuta je zaista malo vremena.☺ Hvala ti draga Marso!♥

      Избриши
  5. Srećom, nikada ne kasnim! Idem kasno u krevet, ali sam budna već u 5 ujutro, znači nula posto da zakasnim.. Jer škola počinje u 15 do 8. Nekada se pitam kako je biti vječna spavalica? Predobar post!

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago se tebi! Kada sam bila mlađa i ja sam uvek ustajala rano, ali sada bih mogla da prespavam pola dana.☺ Hvala ti!

      Избриши
  6. Predivan i jako zanimljiv post <33!Sigurno ce mi posluziti ako se nekad uspavam,ali hvala Bogu to se do sada nije desilo <3 :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je zaista lepo! Meni se u poslenje vreme baš često dešava... Hvala ti draga!♥

      Избриши
  7. Baš super post, definitivno ću praktikovati ove stvari, ako bi mi se nekad desilo da zakasnim, ali u kući mi zvone 3 alarma, tako da se to, nadam se, neće desiti, inače ja uvijek večer prije pripremim šta ću obući i rasporedim knjige, to jako pomaže

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni to pomaže najviše od svega, pogotovo kada sam umorna ujutru. Verovatno ne bih znala šta uopšte treba da ponesem haha :D

      Избриши
  8. Hehe, jako zanimljiv post. Iako se rijetko desi da kasnim, jer sam lijena na ustajanju pa navijem alarm 15min ranije da se mogu "odmoriti", ali ako mi se desi onda koristim 1. predlog je zagarantovan :D. Obično navučem prvo što vidim :D. Zube perem, na doručak i zaboravim od žurbe, i sve što stgnem da nanesem je rumenilo. Ono je pravi mali spasioc. Stvarno daje licu onaj poseban svjež izgled. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Aaa jako zanimljiv post, vrlo mkoristan i ima poucnih detaalja sto mi se vrlo dopada. Kada bih ja pisala ovaj post verovatno bih ga napisala na skroz isti način, baš zto što si ubrojala sve bitne stavke. kada sam ja u pitanju, kasnim bukvalno svakodnevno, počev od toga što ja ustanem rano, a odna se skrnjeram po kući do pola sata pre poalska u školu i onda trčim, te ne stignem da se nasminkam kako treba, a osim toga i trcim na bus. Onda u skoli koristim izgovore kako je kasnio prevoz, a s tim da su profesori vec oguglali na mene, vise se ne brinem kada kasnim

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. BAš mi je drago što ti se dopada.☺ Dobor je što imaš takve profesore, pošto se moji bune ako uđeš sekundu kasnije...

      Избриши